Ifø toilet der løber....

Hep..

Jeg har ballade med mit toilet efter der er blevet skiftet vandrør i min ejendom er det sblev noget rustramt.

Sagen er det løber, og hvis jeg kigger på det i forhold til vedhæftede billede er problemet at armet (A) ikke stopper for tilførslen (C), så vandet løber igennem hullet i (B).

Når vandet løbet til vil jeg mene at (A) skal løftes og stoppe tilførslen på (C), men vandet stiger over (A).

Hvis jeg løfter (A) når den står under vand kan jeg tvinge (C) til at lukke for tilførslen, så hvis jeg gætter rigtigt er det (C) jeg skal have kigget på.

Et muligt at pille denne og og ligesom gøre den flexibel igen, eller hvad er workaround ?

Anyone ?

Mvh.

Kim
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Vil tro at der sidder snavs i ventilen C, luk for vandet og adskil og rengør ventilen , men vent til en dag byggemarkedet har åbent hvis du får brug for reservedele ,

....god arbejdslyst..

....... g.lykke...........
der sidder en gummi pakning under "c" som kan skiftes uden de store problemer...( for de fleste altså :wink: )

Hør, hvad fanden er den knap til?
Dut Dut Dut Dut Dut......
Og skruen på C er til at justere vandhøjden i cisteren med. Hvis du giver det hele lidt kalkfjerner så bliver det lettere at skille ad. (det gamle l....)
Jeg gav det hele en god omgang Limelite, nu kører det igen.

Mvh.

Kim
Mit toilet løber også. Hvis jeg slår lidt til cisternen holder det op med at løbe, men jeg vil da gerne have lave det ordentligt. MEN MEN MEN

Hvordan kan man ren praktisk afkalke delene ?

Skal man bare hælde kalkfjerner ned i cisternen, vente til det har virket og voila ingen kalk ?

Eller skal man lukke for vandet, tage de enkelte dele op, og så lægge dem i "blød" ?

Eller.......?

Mvh. Thomas

Mvh. Thomas
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis