Vedr. bilsyn og startspærre

Lige som jeg skal til at ha' synet min bil først i næste uge, har senderen det pludselig ikke så godt (alarm/sender er 7 år gammel). Jeg har en "key" som jeg kan proppe i et slot i bilen, og derved deaktivere startspærren.

Men nu kommer spørgsmålet, jeg kan ikke nå at få bestilt en ny sender hos leverandøren, så hvordan ser situationen ud ved bilsyn, kan der blive problemer hvis synsmanden skal deaktivere startspærren på dén måde for at kunne prøvekøre bilen efter at han har tjekket bremser mv, og ikke blot som normalt trykke på knappen på senderen for at deaktivere startspærren ?

Håber på svar.

Thomas

Thomas
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Synsmanden vil formordentligt væe ligeglad med hvordan man deaktivere startspæren...

Men når du taler om en sender og at den pludseligt ikke virker så godt længer vil jeg tro at det blot er batteriet der er ved at være slidt op,,,,
Så prøv om det ikke skulle være Ok blot at skifte batteriet..

MVH Njord
..........har haft samme problem med startspærre til Peugeot 309 , et batteriskift klarede problemet .

held og lykke

....god arbejdslyst..

....... g.lykke...........
Hej

Mener ikke at det drejer sig om noget sikkerhedsmæssigt. Så det burde ikke betyde noget til syn.

mvh Anders
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis