Murmaling Anton 2331 27-06-2002 07:02 Hej - Jeg skal male mit strandsandsmørtel pudsede hus. Hvad er bedst, cempexo eller er det de nyere cilikat malinger fra Dyrup etc.Jeg har hos farvehandlerne fået lidt forskellige svar ? Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv. 2 svar Følg tråden Annonce Annonce Annonce
pev 1078 9490 27-06-2002 09:26 Hej.Vælg cilikatmalingen, men jeg vil anbefale at du først giver hele huset "Dynasylan" inden, det vil du aldrig fortryde.Ptrisen på Dynasylan pr m² ved/på vandskuring ligger ca. på 50 kr. ex. moms.------------------Poul Erik[Dette indlæg er blevet ændret i forhold til det oprindelige, af pev (den 27-06-2002).] PE
Lars P. Pedersen 12 24-10-2002 08:34 Det er sikkert for sent, men mal aldrig et pudset hus. Brug Cempexo. Malingen vil på et eller andet tidspunkt begynde at skalle af. Ingen malerforretninger anbefaler Cempexo og det er fordi de ikke forhandler den. Desuden er Cempexo meget billig i forhold til maling.Derfor Cempexo og aldrig maling på et pudset hus.God arbejdslyst.med venlig hilsen------------------Lars P.P.[Dette indlæg er blevet ændret i forhold til det oprindelige, af Lars P. Pedersen (den 24-10-2002).] Lars P.P.
LDS Tip Automatisk tip Indkøbstip: Få 25% rabat på maling med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS Se mere her