En firhjulstrækker til 127.000 på gule plader.

Lyder en reklame fra et nu kendt brand. Jeg syntes nu det er synd for dem, der kunne finde på at købe dette brand.

I SKAL NOK KOMME TIL AT BETALE.

Jeg har haft en bil i samme mærke, og kender flere der har haft samme oplevelsermed mærket.

En af dem sagde "man kunne jo ikke køre lortet på værksted for under 10.000".

Jeg selv fik et mindre chok da køleren gik på min. Jeg laver selv bil, og har altid gjort dette.

2800 for en ny køler + moms.

Da jeg havde FIAT Tipo gav jeg 600 kr. for en ny.

En af de ting jeg checkede da jeg købte ny bil var kølerprisen.

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
Arbejder på parogpsykoterapi.dk ​

11 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Peter R

Ja jeg føler med dig - det er fandme urimelige priser for en køler.

Jeg kører selv rigtig 4-hjulstrækker - LandRover Defender, og der er stumperne noget billigere.

Mvh / Br

Peter Sørensen

www.diode.dk - Se mere om Winga 30 motorbåd
Jeg vil bare lige sige TAK. Jeg overvejede meget kraftigt at købe den... Det er da egentlig en ting man altid burde tjecke ved køb af ny bil... Det havde jeg slet ikke tænkt på...

Så tak for det biggrin

Den lille lav-d-selv-pige
Kan nu ikke se, at det kan komme som nogen overraskelse for nogen. biggrin
De sælger bilen billigt, og tjener på delene.
Sådan har det været med alle de andre japanske mærker, de dumper prisen på bilen, og lader delene koste. Når de så har fået fodfæste på markedet, lader de bilpriserne stige, og delene falder.

Nu er FIAT vel også noget for sig, for med alle de reperationer der er på en sådan, ville de jo ruinere kunderne, hvis delene var dyre. DET GAZZZZ I KAN TA DET...... 8)
Ja, det er GAZzz. Fiat var sku en fin bil, men jeg tror ikke jeg vil have fiat igen, de er nogle skvadderhoveder til elektronik syntes jeg.

Problemet med ovennænte bil er vel også at markedet ikke er oversvømmet med uoriginale dele.

@Kristine, du kan sagtens købe en hvis du er typen der sælger den videre efter en 3-5 år, så er det jo ikke dig der får bøvlet.

Se Min XSer her

..........ja måske er det en god ide at købe en sådan bil , hvor mange år vil man have bilen , hvad er gensalgsværdien på daværende tidspunkt , det er også parametre der skal med i beregningerne

god tur

....god arbejdslyst..

....... g.lykke...........
Annonce
Hvad er det egentlig for et mærke, der er tale om?
Se det vil jeg jo ikke skrive, da jeg ikke er sikker på at man må sådan noget ift. dansk lovgivning. Men deres salg er gået 12.000 enheder op.

Se Min XSer her

Jamen så vover jeg pelsen - Suzuki.
Er meget enig med PeterR - de er dyre i reservedele. Men hvor ofte er der brug for dem?????
Jeg kender et par VW og Audi-ejere, der græder snot over deres "½ års garanti og 2 års reklamationsret". Suzuki og andre "Østbiler" byder 2-3 års garanti!!!

Kan man ikke selv reparere bilen, er det som oftest timelønnen (som mere eller mindre er ens for alle mærker), der koster - prisforskellen på reservedelene er ikke altid den væsentlige faktor.

Så tag alle faktorer med i beregningerne, når I køber bil.

OG køber man en bil til 127.000 + moms og kører i den i tre år, så er det begrænset, hvor meget den kan tabe mere end konkurrenten. Og det gælder Suzuki og ALLE andre mærker.

Mvh.

Jan R.
Nu var problemet med min unavngivne bil at gensalgsværdien ikke var der, da bilen var TOTALT væk af rust efter 10 år, og jeg passer ellers mine ting godt.

Og jeg er ikke enig i at prisen op reservedele ligger på højde med andre japanere.

MVH

Se Min XSer her

Godt ord igen - men jeg kan sådan også rundt regne ud, at den Suzuki du havde er købt for ca. 15 år siden - eller mere.
Og der er trods alt sket noget med kvaliteten siden da (og reservedelspriserne).

Mvh.

Jan R.
Der er yderligere 1 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis