mio 268 eller 269 navigation

Er der nogen der har erfaring med disse navigations anlæg. virker det eller skal man invistere i det dyre grej.

Wikingboat 21
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Nu er det jo ikke mio der er selve installations programmet.
Programmet til navigation er feks navman, tomtom, x road, destinator.

Du skal dermed først finde hvilken Pda du vil have, jeg har selv HP og ville ikke vælge andet men det er jo smags sag, og så vælge navigation, her ville jeg vælge tom tom, har selv tom tom, men har også prøvet destinator, og navman og her er tomtom bare bedre. Når du har besluttet dig så se om du kan finde en bundle evt med en Mio og tomtom, eller HP og x road eller hvad du nu vil.

Jeg ville selv vælge HP og tomtom, men tag evt ud og prøv selv pdaen og se om du synes den er fed og køb så wink

læs evt anmeldelser på http://www.pocketgps.co.uk/ under review eller www.pdamed.dk under gps , www.tomtom-users.dk , www.pdashoppen.dk , www.pdanmark.dk

Held og lykke

\René
Forskellen på Mio 268 & 269 (så vidt jeg kan se) er udover prisen at 269'eren har indbygget harddisk, det vil helt klart være en fordel. Jeg kender ikke de 2 modeller, men har selv lige købt Mio 168 og den er jeg yderst tilfreds med. Til at starte med kiggede jeg efter en HP, men kunne ikke finde en der kunne matche Mio 168. Mio 168 har indbygget GPS antenne, så kan man også have den med på f.eks. cykelturen.
Citat fra rene2

Du skal dermed først finde hvilken Pda du vil have...


Øhh, er de to enheder ikke stand-alone? Jeg mener netop at have læst om dem i Motor, og her blev de beskrevet som konkurrenter til TomTom Go, som jo ikke har noget med PDA at gøre!

Hvis bare alt GDS var som LEGO...
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis