"Postkasse-vagthund"

Titlen er lettere spøjs, men mit spøgsmål går på om der findes en løsning til at man i huset kan få et signal når der kommer post ? Evt. som byggesæt.

Gerne trådløst, og meget gerne så en diode blinker når der er kommet post. Kan det laves så fancy at lampen stopper med at blinke når postkssen åbnes, ville det være ret sejt 8)

Kan dette lade sig gøre, eller findes der må ligefrem et sæt som man blot kan købe ?

Thomas

Thomas
Titlen er lettere spøjs, men mit spøgsmål går på... Vis hele indlægget
15 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Hej
For et års tid siden var jeg lige ved at købe en postmelder i Råd & Dåd til ca. 300 kr.
Men så kom jeg i tanke om, at min daglige avis blive lagt i postkassen mellem kl. 4 og 5 om morgenen!!!

NielsB
Citat fra Sørensen

Så fandt jeg den! Det var i Bauhaus, jeg havde set den. endda til 249 kr!
Se på s. 14 her: www.bauhaus.dk/download/flyer/[227]BAUHAUS_VII.pdf

Jeg takker og bukker, det er jo præcis hvad jeg efterlyser biggrin

Thomas

Thomas
Hej

Ja ude på landet hvor jeg bor smider posten bare tingene ud af vinduet på bilen når de kører forbi i høj fart.
Så kan man se om der ligge rnoget og blæser rundt.... biggrin tongue sad
De sker´ på sy´fyn´

Kewin.

Husk:
Assumptions is the mother of all fuck ups !!!
Citat fra kewin lund

Ja ude på landet hvor jeg bor smider posten bare tingene ud af vinduet på bilen når de kører forbi i høj fart.
Så kan man se om der ligge rnoget og blæser rundt.... biggrin tongue sad De sker´ på sy´fyn´

:lol: Ja, det var så også en mulighed :lol:

Dit motto "HUSK...Jo før, jo billigere....." er lidt spøjst, jeg ville omskrive det til "Nyt er dyrt - halvnyt er knap så dyrt"

- eller ligger der andre tanker ba' ve' ?

Thomas

Thomas
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis