"Postkasse-vagthund"

Titlen er lettere spøjs, men mit spøgsmål går på om der findes en løsning til at man i huset kan få et signal når der kommer post ? Evt. som byggesæt.

Gerne trådløst, og meget gerne så en diode blinker når der er kommet post. Kan det laves så fancy at lampen stopper med at blinke når postkssen åbnes, ville det være ret sejt 8)

Kan dette lade sig gøre, eller findes der må ligefrem et sæt som man blot kan købe ?

Thomas

Thomas
15 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Thomas, Jeg mener helt bestemt jeg har set et elektronisk beskedsystem til montering i postkasser hos Silvan eller Råd & Dåd.
Du må ikke hænge mig op på det, men jeg er næsten sikker.
Venlig hilsen
Thomas

Med venlig hilsen
Thomas
jeg kan erindre at en god ven byggede en sådan anordning for mere end 20 år siden , dog ikke trådløs,
uheldigvis arbejdede min vens nabo ved postvæsenet , og første dag efter monteringen, hvor der ikke var post , lå der et brevkort med ordene : der er desværre ingen post idag !
og uden afsender.

en erindring

....god arbejdslyst..

....... g.lykke...........
Citat fra Toba

Hej Thomas, Jeg mener helt bestemt jeg har set et elektronisk beskedsystem til montering i postkasser hos Silvan eller Råd & Dåd.
Du må ikke hænge mig op på det, men jeg er næsten sikker.
Venlig hilsen
Thomas


Du har ret. :lol:
Mener at prisen er i nærheden af Kr. 1000.-

Hvis øl er sundt, så må meget øl, være meget sundt. §;-)

www.baekhus.dk
Jeg mener nu at have set trådløse postmeldere i Blka eller et af de store byggemarkeder til omkring 300,-
Men jeg har ingen erfaring med disse postmeldere.
Men mine trådløse dørklokker fungerer probemløst på tredie år... Bortset fra når jeg har glemt at skifte batterier.....

MVH Njord
Hmm... Der var én i denne uges tilbudsaviser! Men var det Silvan, Råd og Dåd eller muligvis Harald Nyborg??? Vender tilbage hvis jeg finder den.

Torben
Citat fra Sørensen

http://www.net2kontant.dk/product.asp?product=2149 - PS: du kan søge på "postmelder"

Tak for alle jeres svar, det er jo en "postmelder" som jeg skal ha' fat i! Og kan den fåes til omkring 300kr. snupper jeg sådan en. Men det var nu rart om den kunne findes i et lokalt byggemarked, eller lign. Så hvis der skulle komme en reklame med sådan en "gavtyv" må der gerne råbes "højt" biggrin

Thomas

Thomas
Citat fra Sputnik

Citat fra Sørensen

http://www.net2kontant.dk/product.asp?product=2149 - PS: du kan søge på "postmelder"

Tak for alle jeres svar, det er jo en "postmelder" som jeg skal ha' fat i! Og kan den fåes til omkring 300kr. snupper jeg sådan en. Men det var nu rart om den kunne findes i et lokalt byggemarked, eller lign. Så hvis der skulle komme en reklame med sådan en "gavtyv" må der gerne råbes "højt" biggrin

Thomas


den er lige nu på www.net2kontant.dk til Kr. 318.00 + porto

Mvh. Birger

Hvis øl er sundt, så må meget øl, være meget sundt. §;-)

www.baekhus.dk
den er lige nu på www.net2kontant.dk til Kr. 318.00 + porto

Jeps... fair nok, men det jeg efterlyste var om den kunne købes i et byggemarked, Råd&Dåd...what ever...dvs. at det skulle være ikke online.

Thomas

Thomas
Der er yderligere 5 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis