Muligvis et forkert forum. Opgradering af PDA

Hej alle!

Jeg har en HP ipaq 2210 med "TomTom 2" og ønsker at få installeret nyste "TomTom" software på den.

Findes der ikke andre muligheder end at købe en helt ny pakke? Jeg har hørt løse rygter om, at der findes en måde, i lighed med "lademann´s leksikon", at når man har en version, kan man købe nyeste til reduceret pris. Men, så ved jeg ikke hvor.

Mvh. Birger

Hvis øl er sundt, så må meget øl, være meget sundt. §;-)

www.baekhus.dk
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Prøv www.google.com og søg der. Det har jeg prøvet og fandt en nyere PDA-software trods jeg havde købt PDAen samme dag.

Citat fra Handyman

Prøv www.google.com og søg der. Det har jeg prøvet og fandt en nyere PDA-software trods jeg havde købt PDAen samme dag.

Tak.
Det har jeg gjort, men det var specifikt til "TomTom" Navigation. P.g.a. at der er kommet nye veje siden 2003, og den medtager også ensrettede veje og rundkørsler der er ændret siden.

Mvh. Birger

www.baekhus.dk
Det er jeg godt klar over, men med google kan du med søgeordene: 'tomtom 2 dovnload' med evt. ordet 'freeware' komme langt.

Citat fra Handyman

Det er jeg godt klar over, men med google kan du med søgeordene: 'tomtom 2 dovnload' med evt. ordet 'freeware' komme langt.

Tak!

Det er muligvis mig, og mit skoleengelsk, der ikke slår til. :roll: Men jeg kan kun finde opgradering til softwaren, dateret til efteråret 2004, og kun til TomTom 2. Ikke en egentlig reinstallation, uden at købe et helt nyt program :shock:
Det er jo også muligt, at de rygter jeg har hørt, ikke er sande.

Mvh. Birger

www.baekhus.dk
:evil: Det kan desværre ikke lade sig gøre, at opgradere. :evil:

Man må investere Kr. 1300.- i en helt ny pakke. Surt.

Tak for interessen.

Mvh. Birger

www.baekhus.dk
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis