Kom gerne med en god ide.

Åh sad jeg har et stort problem, min mand er igang med at lave stue ovenpå, men ak nu har han lige sagt at han nok desværre er nød til at sætte reb op :shock: sådan så jeg ud da han sagde det.
Det er fordi der er en masse skrå og ulige kanter og hjørner hvor han ikke kan sætte en liste op.
men nu håber jeg en af jer har en bedre ide end reb for det er jeg ikke meget for. cry
Håber på en god ide.

Tak for hjælpen
HILSEN FYNBOEN
Åh jeg har et stort problem, min mand er igang... Vis hele indlægget
15 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
-iøvrigt er det slet ikke så omfattende at sætte lister op i et rum med mange vinkler og hjørner. Du skal bare have det rigtige værktøj: listesaks og sømpistol. :-)
Jeg er ved at sætte min datters værelse i stand og har derfor hevet det kedelige leverpostejsfarvede skyggetov ned. Nu kommer mit problem så, hvad kan jeg bruge i stedet for og hvis jeg ikke kan slippe, kan det så fåes i hvidt ?

Det er et loftsværelse med flere synlige bjælker og skrå vægge, så lister er
ligesom ikke en mulighed, med mindre man kan få flexible lister der kan bøjes
til at følge bjælkerne.

Gode ideer modtages med kyshånd og det haster ... biggrin
Lister er da flexible.......går det helt galt, kan man lave et/nogle spor i listen, så den kan "krumme"
Alternativet er måske lister af PVC, de er meget mere flexible end trælister.
Til begge typer lister gælder det som skrevet længere oppe, BRUG EN LISTESAKS og en stiftepistol

Mvh
CZP
som anbefaler Islandske naturprodukter fra:
www.natur-produkter.dk/sb
Hmmm - lyder da som om Gaffatape er jeres løsning..(undskyld)

Sniffer  
Hvad med en dygtig spartling med fx gips?
Det har jeg selv i et rum med nedsænket gipsloft. Nu har jeg ikke lige fanget om du har skrevet hvilke materialer der er brugt, men skal der males kan det måske bruges?
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også