"Nostalgie" - rose

Jeg fik forleden et modbydeligt fristende forårskatalog fra Zimtrade :lol:

Hovedreglen her i huset er, at planter med torne er bandlyst i haven sad Men jeg har altså tabt mit hjerte til et foto af en rose i kataloget, som hedder "Nostalgie" (regler er til for at brydes :wink: ).

Zimtrade skriver, at den har en kraftig duft. Men på http://www.rosenposten.dk står der, at duften er let. Der står dog også, at den er storblomstret. Så om det er den eksakt samme variant, er jeg ikke sikker på :? (prisen er der i.ø. også en væsentlig forskel på)

Er der tilfældigvis en her, som rent faktisk kender "Nostalgie" og kan give en beskrivelse?
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hejsa..
Jeg har lusket lidt rundt i det nostalgiske --- og --- du skal bare stole på rosenposten, det er den korekte beskrivelse - men den kan ikke li blæst..
Det er kun Zimstrade der viser den sjove farve og duften er SVAG.
Dette et "sammendrag" af hvad jeg har fundet og Rosenpostens pris er også den rigtige.
Zimstrade er virkelig dyr med deres produkter.
Jeg bruger kataloget som appetitvækker og finder ønskeplanterne andre steder til noget nær det halve..
Hilsen
sniffer

Sniffer  
Hej Sniffer.

Så har "sjælen fred" - farvel Nostalgie sad

Jeg gør efterhånden også nøjagtig som du med Zimtrade kataloget (jeg fandt adskillige langt bedre priser på Nostalgie rundt omkring på nettet). Men det er ofte fristende at kigge i deres katalog - det må man give dem. Og det sker også, at jeg ikke kan finde tilsvarende andetsteds.

Jeg takker. Fortsat god week-end!
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis