Komputer problemer ??

biggrin biggrin Ja jeg ved godt at det egentlig er i computer rummet jeg skal skrive, men jeg har på fornemmeren at der er flere brugere der læser på denne side af "hækken"

Når jeg vil hente billeder på nettet, har der indsneget sig et eller andet lille program som jeg ikke lige kan lokaliserer. Men det fjerner navnet på den fil jeg vil hente, så der istedet står, ikke-navngivet og Bitmap(*.bmp)

Er der nogen her der kender til problemet og ved hvordan jeg kommer det til livs, da det er temlig træls.

V.h Håndværkeren smile
1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg har haft det samme problem. Jeg kan ikke huske den præcise "opskrift", men det er så vidt jeg husker noget med, at der er nogle midlertidige internetfiler, der er korrupte. Løsningen er beskrevet flere steder på nettet, blandt andet hos Microsoft, men jeg kan ikke komme i tanker om, hvad man skal søge efter for at finde den!!

Mit bedste bud på løsningen er at prøve at åbne: "C:\Documents and Settings\DIN USER\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files" og slette alle filer i mappen. Det kan også gøres fra IE fra manuen Funktioner-->Internetindstillinger og vælge "Slet filer" under afsnittet "midlertidige Internetfiler". Jeg er dog ikke sikker på, at den finder de syge filer ved den sidste metode...

Hvis det ikke virker må du i gang med søgemaskinerne (hvis der ikke er andre LDS-ere, der har løsningen)...

Hvis bare alt GDS var som LEGO...
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis