Pakke- og samlearbejde?

Hullo!

Jeg kan huske fra (meget :shock: ) gamle dage, at min da hjemmegående moder fik leveret nogle papkasser hjemme på vores adresse. Disse indeholdt så diverse dimser der skulle samles eller pakkes, altså datidens svar på at arbejde hjemmefra.

Er der nogen der ved, om den slags jobs stadig findes, og hvem der udbyder dem?

Med venlig hilsen
FlemmingB

6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Ja der laves stadig en del samle arbejde på hjemmebasis.....

MEN hvor og af hvem på sjælland ved jeg ikke.
Hvo jeg arbejder bruger vi en del hjemmearbejde til forskellige montage opgaver. :wink:

MVH Njord
Hej njord.

Spændende. Det er jo bare en skam at I så ikke skal have samlet noget på Sjælland.

Hvad er det, jeres virksomhed får samlet? Måske kan det hjælpe mig med at spore mig ind på noget her på øen.

Med venlig hilsen
FlemmingB

Virksomheden er Pressalit.

Vi laver som bekendt toiletsæder og låg som vore vigtigste produkter.
I den forbindelse får vi samlet nogle beslags dele og monteret nogle forskellige komponenter i undersamlinger og der sker i nogen omfang som hjemme arbejde.

Så kig på forskellige former for mindre montage opgaver. det vil jeg tro det er her der er mest at finde. Men pakkeopgaver vil også kunne være en mulighed.

Spørg evt hos AF om de kender nogle virksomheder der har behov for noget arbejdeskraft på den måde...

Det er ofte enten unge der laver den slags arbejde eller andre der laver det ved siden af alm arbejde.

MVH Njord
For år tilbage var der i nyhederne noget om handicaporganisationer som "udbyder" deres medlemmer til den slags arbejder. Man kan måske prøve at spørge hos dem, hvilke firmaer de servicerer?
Har mange gange set små annoncer i ugeaviserne om hjemmearbejde.
Skal nok kikke efter og se om der er noget. Kan se du bor Sjælland, men ikke hvor. Mine ugeaviser udkommer midtsj.
Hilsen
sniffer

Sniffer  
Så vidt jeg ved får Coloplast samlet en del af deres produkter som hjemmearbejde

med venlig hilsen
peter
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis