Hjælp Ønskes.

Hej. smile
Jeg har et tilbagevendende problem på min Computer, og kan ikke finde synderen.
Det drejer sig om at når jeg ønsker at hente billeder på diverse sider, bliver de af et eller andet i computeren omgående ændret til tif eller sådan noget, titlen bliver simpelthen flernet og der står Ikke-Navngivet.
Nu har jeg et par gange kunnet fjerne den, troede jeg ved at starte alt op forfra med mit Gost program som jeg har liggende i den sidste del af harddisken som jeg har delt op i tre dele.
Er der nogle af jer der kender til problemet og hvordan jeg får det løst en gang for alle. Jeg bruger Windoows Firewall og har et antivirusprogran der hedder E-Trust som jeg har købt. Mit styreprogram er XP home.

V.h Håndværkeren. smile
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Uha, det lyder helt exceptionelt.

Det må være et program der gør det, prøv at checke om der skulle ligge noget i tilføj/fjern programmer som du ikke ved hvad er.

Sker det også når dit antivirusprogram er slået helt fra?
Der er vist ikke noget underligt i det.
Har du ikke installeret et beiledbehandlingsprogram eller et program til visning af digitale billeder? Hvis du har har programmet sikkert bestemt sig for hvilket format alle billeder skal vises i.
Vend tilbage med hvilke programmer du har installeret på maskinen så skal jeg forsøge at hjælpe dig.

rl
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis