Kan man slette....

Hej med alle jer computerkyndige...

Jeg tænkte på hvordan man sletter alle de forskellige brugernavne, adresser, hjemmesidenavne, osv... Man gennem tiderne har anvendt.

Fx hvis man går ind på www.google.com kommer der jo en "million" tidligere søge tekster frem når man går igang med at skrive en ny... På samme måde med forskellige log ind navne maskinen huser for en. Men da man nogen steder nåske er med kortvarigt og egentligt gerne vil slette log ind navnet der ikke bruges længere. Mange steder vil forsellige log ind navne jo komme på et rullefelt hvor man kan vælge.. og her er forskellige gamle ogfejltastede brugernavne med....

Det vil jeg egentligt gerne kunne styre hvad maskinen gemmer og hvad den ikke husker mere.. Er der nogen der kan komme med et godt bud ???

På samme måde med explorernenuens indtastnngsfelt. Kan jeg rense hukommelsen her ?????

MVH Njord
Hej med alle jer computerkyndige... Jeg tænkte... Vis hele indlægget
14 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Det kommer jo så an på, hvordan man indstiller den - læs brugsforvirringen til den, inden brug.

Sniffer  
Jeg tænkte på hvordan man sletter alle de forskellige brugernavne,

Jep, men er det ikke meget omstændigt at skulle ind og sætte nogle få sider man vil gemme brugernavn og pass på.. og rydde nogle andre man ikke bruger mere...

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Hej .

Klik på "funtioner" og så "internetindstillinger" og så kommer der et vindue frem. Et sted står der "browserdata" og skråt nedad til højre klikker du på "slet" og så er resten nemt.

Ornli' zyg, eller bar' zyg. Ornli' zyg.
selvfølgelig kan man slette forskellige ting direkte i ie og windows.. Men der er så mange temp filer og dll filer som slet ikke bruges mere... rester fra programmer man har testet og slettet igen.
Der er også anvisninger til filer man aldrig bruger om hvilke program der skal åbne dem osv.
Første gang man bruger ccleaner kan man sagtens slette mellem ½ og en hel gb skidt om møg der bare ligger og fylder og nedsætter hastigheden.

Man skal ikke være bange for glemt password.. man kan jo bare få tilsendt et nyt...

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis