HD ?

Hvad er der, der er så specielt ved Harley Davidson motorcykler ?
De siger det er en livsstil. Andre holder sig kun til japanere......men hvad er det man går efter ?
Hvad er der, der er så specielt ved Harley... Vis hele indlægget
23 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
biggrin
Harley er for dem der kører i weekenden, og bruger resten af ugen på at samle stumpene :lol: :lol:
Boss Hoss er for dem der har råd til at have en tanbil kørende bag sig hvergang de skal en tur til bageren :lol: :lol:

Må jeg så lige be om min dejlige lille Banan (ES 150) Faaaaantastisk akseleration fra 0 til 100 Kmt. på 300 sek.
Min lille TSer eller min ETZer med sidevogn, alt kan repareres med de for hånden værende matrialer selv sejlgarn og piktråd. biggrin biggrin

ØØØØH Svede kister hører hvis ikke til i dette forum ( Se asfaldt boble ) :twisted:

V.h Håndværkeren
Citat fra Håndværkeren

biggrin

Min lille TSer eller min ETZer med sidevogn, alt kan repareres med de for hånden værende matrialer selv sejlgarn og piktråd. biggrin biggrin
V.h Håndværkeren


Jahh, hva' ve' jeg, mine motorcykler er godtnok japanske og er vel ikke særlig krævende. De skal selvfølgelig serviceres i hoved og røv, men det er vel ikke nødvendigt med hverken tandtråd eller piktråd(det må da gøre ondt!), medmindre der virkelig skal renses ud!! :wink:


mvh
Henrik
[

Jahh, hva' ve' jeg, mine motorcykler er godtnok japanske og er vel ikke særlig krævende. De skal selvfølgelig serviceres i hoved og røv, men det er vel ikke nødvendigt med hverken tandtråd eller piktråd(det må da gøre ondt!), medmindre der virkelig skal renses ud!! :wink:


mvh
Henrik

Det lyder veldig fint :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: med de der Japanerer, har selv haft Cx 500. evig og altid justerer servicere o.s.v.

Næææh en MZ det ved man hvad er, der er ikke så mange dikkedarer.
Billig i drift, i indkøb og chancen for at inkasserer en fart bøde på motorvejen er lig nul. smile smile

V.h Håndværkeren
Hæ-hæ... Nu vi er ved lyd, så skulle i høre en topmoderne KTM EXC 525 årg. 2003. 1 Cylender, 525 ccm og ca 60 hk på baghjulet. Det slår både Harly samt en Englænder flere meter. Den har bundtræk!!! Lyn hurtig og kan cruise med 1500 rpm...

Venligst

FalckManden fra Fakse, Sydsjællands smørhul.
Annonce
Og hvorfor skal en Harley helst larme?
Det er for at man ikke skal høre mekanikkens skramlen. :lol:

(undskyld) :wink:

Hans

Er det godt?
Eller er det bare godt nok?
Hej Falk Mand :oops:

Fars kondi cykkel, jo den er forstået :lol:
For det må da være fordi KMT står for " Kan Trækkes Med "
:lol: :lol: :lol: :lol:

V.h Håndværkeren smile
Kære "Håndværker"..

Lille basse-mand :lol: Der er noget du har misforstået...

KTM står for : Kun Til Mænd. så du er tilgivet!! Du vidste jo ikke bedre 8)

Venligst.

FalckManden fra Fakse, Sydsjællands smørhul.
Citat fra njord

Ja "Born to be wild...."

Men se lige "Easy rider" engang mere og fortæl hvilke cykler de kører rundt på........


De kører begge to på harley'er. Godt nok gamle panheads men det gør det jo ikke mindre nostalgisk. Faktisk siger historien at Dennis Hopper selv har bygget hans"Captain America" chopper til filmen, men måske det bare er en and.

HD lavede faktisk en limited edition af begge cykler fra Easy Rider i anledning af 100-års dagen i 2003, 2 eksemplarer var udstillet på Koldinghus i samme anledning.

Hvad der er med en harley? Tjaeh, hvor mange andre varemærker lader folk sig frivilligt tatovere med? Jeg har i hvert fald aldrig set en arla-tatovering, en sonofon-delfin på overarmen eller et fikst honda-logo (hvordan ser det i øvrigt ud??)

Eller hvad med blikfangseffekten: 2 MC'er står ved pølseboden, den ene en stivstellet HD, den anden en tempo-gigante-japser. Hvem får opmærksomheden???
Det er lige før, at det bliver helt religiøst det her :lol:
Der er yderligere 3 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis