Hårdehvidevarer til den bedste pris, men HVOR ?

Hej med jer allesammen

Jeg håber der er nogle der kan hjælpe med hvor man køber gode solide hårdehvidevarar til en helt rigtig pris, Nej jeg mener ikke "varme" varer. Det drejer sig om en emhætte, køleskab, opvaskemaskine, kogeplade og indbygnings ovn. Alle af anerkendte mærker osv.

Hvor er prisen bedst ???

Venlig hilsen Njord

MVH Njord
Hej med jer allesammen Jeg håber der er nogle der... Vis hele indlægget
19 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Orla,

Jeg synes det er fint at du holder dig til nogle moralbegreber i din egen forretning, og jeg tror også det kan betale sig i det lange løb.

Nu er du i en branche (har jeg set på din hjemmeside) hvor varen ikke blot langes over disken (eller afleveres på en adresse) og kvaliteten af det udførte arbejde og gensidig troværdighed mellem leverandør og kunde har stor betydning.

Derfor vil jeg også selv være varsom med "kræmmermetoden" overfor håndværkere idet man risikerer at kvaliteten af det udførte arbejde bliver ringere end ønsket/forventet. Her vil jeg absolut være parat til at betale en højere pris hos en håndværker, jeg stoler på, end en ukendt (men det bør bemærkes at vi jo ikke alle til alle tider har mulighed for at vælge Rolls Royce-modellen, men må nøjes med Hyundai Skoda er jo også blevet lidt pebrede i pris wink ))

I øvrigt vil det udførte arbejde vil sjældent være fuldstændig identisk hvis to forskellige håndværkere udfører det og man kan ofte diskutere hvilke metoder, der er bedst velegnet til en given metode.

Det er anderledes med hvidevarer, der enten hentes af kunden selv i en butik/et lager eller leveres. Det er identiske produkter og serviceparametrene er stærkt begrænsede. I sådan et tilfælde vil jeg ikke afholde mig fra at bruge "kræmmermetoden" - og jeg får billigere priser ud af det! Når jeg i første omgang har brugt din metode og derefter kan presse priserne længere ned ved at prutte lidt om prisen, så kan det kun betyde at kræmmermetoden virker.

Og så burde debatten måske fortsættes "over hækken", den har snart ikke så meget med "lav hus" at gøre.

Mvh til alle,

TS
Nu kunne det være sjovt med et indlæg fra Låsby Svendsen. Er der ikke en i gruppen der har ham som nabo?

Hilsen Per

Med venlig hilsen
Per M. Friis

Jeg ved ikke om vi kan finde en nabo, der tør stå ved at han/hun er nabo til "Låsby Svendsen". Men vi kan sikkert finde en der nabo til et af hans udlejningshuse. Dem er der mange rundt om i landet. Generelt er der vist ikke anvendt kræmmermetoder over fo håndværkerne, der overhovedet ikke blevet rekvireret.... Så vidt jeghuske har "Svendsen" en del huse i Orlas hjem område så måske kan hab overbevise "Svendsen" om det fornuftige i at anvende en seriøs håndværker, med eller uden kræmmermetoden..

Venligst Njord wink

MVH Njord
UDSALG......... Her i august kommer der udsalg de fleste steder - nogle er allerede begyndt. Udnyt det.

Vi har selv købt hvidevare på Januar-udsalg og på Komfur, ovn, frith. emfang, samt køleskab sparede vi lidt over 8.000 kr i.h.t. alm. priser.
Jeg må indrømme, at vi også vred armen om på forhandleren - Vi bød en pris på det hele og forhandleren regnede med rynkede bryn - men sagde OK - Om han har tjent 500 eller 5000, ja det er hans problem. Men vi har netop vendt tilbage til ham og købt et fryseskab, igen med ekstra god rabat, så han må ha' været tilfreds med den første handel.

Mottoet må være, at forhandlerne jo bare kan sige nej, så må du bare prøve et andet sted
Annonce
Prøv "peterspris" her på nettet der kan du selv opgive en pris du vil give så undersøger peter hvem der vil sælge til den pris og kommer tilbage med svar

betonjens
Hej
Vi har i dag købt nye hvidevarer i forbindelse med renovering/ombygning af hvidevarer. Vi handlede i Skousen, hvor vi oplevede en god service samt fik en rigtig god pris på det vi skulle bruge. Køle/fryseskab, indbygningsovn, induktionskogeplader til indbygning samt opvaskemaskine - alt med fronter i rustfrit stål og anerkendte mærker - alt i alt 22.000, hvilket var ca. 12.000 under det annoncerede
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Hej

Angående hvidevarer, så er P.N. Hvidevarer i Esbjerg. den billigste i dk. St. Ajstrup Brugs og Skousen, kan slet ikke være med.
Jeg købte hvidevarer til et helt hus og sparede ca. 4.000 i forhold til eks. St. Ajstrup Brugs. Find hans numme på hvidevarepriser.dk.

------------------
Glade hilsner

John K

Glade hilsner

John K
WWW.HVIDEVARELAND.DK
Jeg har aldrig kunnet købe billigere end der.
mvh.
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis