En sandfærdig historie

Da min lille datter her i efteråret begyndte at snakke, det vil sige at hun kan sige et ord tydelig helt fra første udtalelse og stadig ikke kan sige de andre ord i dag, som jo er helt normal.
Jeg gik længe og tænkte på, hvorfor det ord var så let, og kom til det resultat at det måtte jo være fordi det er det mest primitive ord der findes.
Så går der et lys op for mig hvorfor de på sjælland går rundt og siger Hej Hej Hej Hej. :shock: :shock: :shock: :shock:

Med venlig hilsen

Søren
Da min lille datter her i efteråret begyndte at... Vis hele indlægget
18 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Citat fra ThomasPont

Skægt, at det altid er jyder, der føler behov for at starte disse diskussioner :lol:

P.S. Er selv 16/100 jyde


Du kan være 1/2, 1/4, 1/8, 1/16, 1/32 o.s.v. jyde, og du kan være x/4, x/8, x/16 eller x/32 jyde, men det kan da ikke lade sig gøre at være 16% eller "tæt på 1/6" jyde (med mindre der har været overlap mellem dine forfædre, men sådan noget gris kan vi vel se bort fra!)! Men når du nu har jydske aner er fejlen selvfølgelig undskyldt - du kan jo ikke vide bedre :wink:
:oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:
THOMAS. Man kan jo ikke vinde hvergang. :oops: :oops: :oops: :oops:

Hvis øl er sundt, så må meget øl, være meget sundt. §;-)

www.baekhus.dk
Citat fra ThomasPont


P.S. Er selv 16/100 jyde


Du kan være 1/2, 1/4, 1/8, 1/16, 1/32 o.s.v. jyde, og du kan være x/4, x/8, x/16 eller x/32 jyde, men det kan da ikke lade sig gøre at være 16% eller "tæt på 1/6" jyde


Hvis vi nu går tilbage til tip-tip-tip-tip oldeforældrene, så er der 128 af dem. Hvis 20 af disse er jyder og resten ikke er det, så er du vel så'n ca. 16% jyde...
Den eneste spørgsmål, der er tilbage, er vel så, hvorfor de bruger det danske flag i Jylland? :roll:
Siger de ikke også Hej i Sverige---??? Øh de danske flag på sjælland må vel
være de danskere der drog over storebælt engang og tog flaget med.
:lol: :lol: :lol:

Med venlig hilsen

Søren
Citat fra "Anjins-Honey"

Siger de ikke også Hej i Sverige---??? Øh de danske flag på sjælland må vel
være de danskere der drog over storebælt engang og tog flaget med.
:lol: :lol: :lol:[/quoteb]


:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: Nej Senskeren siger Hei !
Det flag som Sjælænderen snakker om er det ikke bare fordi de har fået et forkert, skulle det ikke have været Blåt og Gult :twisted: :twisted:
Ja så må jeg vel være 1/2 Jyde og 1/2 Fyn bo. Der nu har valg at bo lige midt imellem, nemlig på Als. smile

V.h Håndværkeren smile
Annonce
Jeg hader det her sorte tastatur,
Nå men det var Sverige Jeg mente.


Håndværkeren smile smile
Citat fra majkat

Hvis vi nu går tilbage til tip-tip-tip-tip oldeforældrene, så er der 128 af dem. Hvis 20 af disse er jyder og resten ikke er det, så er du vel så'n ca. 16% jyde...


Nu skriver du jo ikke, hvor du kommer fra, men der må være jyde i dig - der skal åbenbart forhandles om alting :mrgreen: 20/128 er 5/32, og det svarer til 15,625/100. Og jo, det er tæt på, men det er ikke 16/100 smile

I øvrigt har jeg vist også selv lidt jydske rødder, når jeg tænker efter :oops:

Hvis bare alt GDS var som LEGO...
Citat fra ThomasPont

Nu skriver du jo ikke, hvor du kommer fra, men der må være jyde i dig - der skal åbenbart forhandles om alting :mrgreen:


Haha - mnej, jeg tror ik' der er nogen som ville kalde mig fuldblodsjyde -- men anerne har jeg da -- endda ikke så lang tilbage.

Citat fra ThomasPont

20/128 er 5/32, og det svarer til 15,625/100. Og jo, det er tæt på, men det er ikke 16/100 smile


 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis