Skift af starter og kobling på golf 3

Er der nogen af jer der ved hvordan man gør det???

Det koster en krig at få en mekker til det, og jeg vil gerne spare
de kroner hvis jeg kan.
Der er i forvejen brugte rigelig med mønt på bilen, plus jeg kan jo lærer noget selv biggrin

du har altid tid til at vente.....
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej

Har selv skiftet min starter på en polo. Formentlig er der ikke så stor forskel på motorerne. Det var ikke svært. Hvad med at købe Haynes reparationsmanual for din model?. Den sparer mange penge i længden

mvh Anders
De har en bog i T Hansen til 299kr
Har jeg også overvejet at købe. Det kunne nok som du siger, spare mig en masse penge i længden.

Men hvis I nu havde et foreslag lige nu, så ville jeg jo tage imod det jo :wink:

du har altid tid til at vente.....
Hej.
Det er ganske nemt, du klodser motoren op, piller trækaksler ud, afmonterer gearkasse skifter koblingen, passer på ikke at beskadige navet når du monterer gearkassen igen, og så resten i modsat rækkefølge, som du kan læse her ganske nemt, NÅR!!!! du har det rigtige værktøj, et sted med en lift og donkraft, motorbro osv, så et godt råd, har du ikke prøvet før, så lad en fagmand gøre det, for vipper du gearkassen skævt ind, kan du nemt bøje navet , med koblingsproblemer til følge, og en sådan skæv kobling bytter forhandleren ikke.
Mvh autoole
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis