Kan nogen anbefale et trappefirma

Jeg skal bruge en 1/4 svingstrappe - adgang fra min stue til 1.sal. Jeg tænker at den skal være i fyr.
Har fundet flere muligheder på nettet - men mangler Jeres anbefalinger. Hvad er Jeres erfaringer ift. pris vs. kvalitet.

Hvilket firma skal jeg benytte......

På forhånd tak.
23 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Citat fra Delfi

Jeg skal bruge en 1/4 svingstrappe - adgang fra min stue til 1.sal. Jeg tænker at den skal være i fyr.
Har fundet flere muligheder på nettet - men mangler Jeres anbefalinger. Hvad er Jeres erfaringer ift. pris vs. kvalitet.

Hvilket firma skal jeg benytte......

På forhånd tak.


Jeg har bestilit trappe hos BV-trappen, men da jeg ikke har fået den endnu så kan jeg ikke komme med erfaringer. Vi skulle modtage vores trappe i denne eller næste uge :lol:

Dog må jeg sige at jeg synes at BV-Trappen havde det bedste katalog. Man kan selv stykke vanger, balustre, gelænder sammen som man ønsker det, og de har mange valg muligheder.

http://www.bv-trappen.dk
Min far (tømrermester) siger at Timberman laver virkelig pæne trapper, ellers sværger han til at lave dem selv.

www.timberman.dk

Mvh. Carsten.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
ud fra mine egne opmålinger fik jeg et 1/4 svingstrappe-samlesæt leveret fra Jysk Vindueskompagni. Den var fin og alt passede.

klassikeren
Hej Delfi

Jeg har fået trappe fra BV-Trappen, og den var klart billigere end de andre, men de forborede huller gennem vangerne til trinene var ikke placeret rigtigt. Dette gjorde dog ikke så meget, da trappen alligevel skulle males, og derfor var de forborede huller lige til at spartle ud.

Kvaliteten er god og målene passede, og det er jo det vigtigste.

Held og lykke med det.

Hilsner
Vifu

Bonden
jeg har købt trappe ved OK-trapper i Brande... god cervice og en god trappe samt og en udmerket pris!

Cold be heart and hand and bone, cold be travelers far from home... they do not see what lies ahead when sun has failed and moon is dead.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Annonce
Citat fra vifu

Hej Delfi

Jeg har fået trappe fra BV-Trappen, og den var klart billigere end de andre, men de forborede huller gennem vangerne til trinene var ikke placeret rigtigt. Dette gjorde dog ikke så meget, da trappen alligevel skulle males, og derfor var de forborede huller lige til at spartle ud.

Kvaliteten er god og målene passede, og det er jo det vigtigste.

Held og lykke med det.

Hilsner
Vifu


Jeg håber ikke at de forborede huller på min trappe er forkerte, så får BV-Trappen høvl. Mon ikke det er en enlig svale ?!?
Hej igen

Jeg håber da også at det var en enkelt fuser. Problemet var at hullerne var for tæt på kanterne.... og så kan man jo godt forstille sig hvad der kunne ske hvis en af ungerne kom hoppende ned ad trappen :shock:

De problemer er der forhåbentlig ikke andre der får.

Hilsner
Vifu

Bonden
Hej

Vi fik vores nye 1/4 svings trappe fra timberman!! intet at klage over alt passede, selv leveringsdatoen på hjemmesiden passede. Det kan jeg klart anbefale!!

MVH

Kim
Jeg har lige fået monteret en trappe fra JPH-trapper i Brørup, meget fin kvalitet og finish og det hele passede sammen.

- og så var den ca 40% billigere end en tilsvarende fra Timbermann.

/Henrik

http://www.jph-trapper.dk
LDS har ikke levet forgæves, for det var jo netop det vi håbede på, da vi startede - udveksling af erfaringer, der kunne hjælpe andre.

Mvh. JørgenE
Der er yderligere 13 indlæg i tråden.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også