Kan nogen anbefale et trappefirma

Jeg skal bruge en 1/4 svingstrappe - adgang fra min stue til 1.sal. Jeg tænker at den skal være i fyr.
Har fundet flere muligheder på nettet - men mangler Jeres anbefalinger. Hvad er Jeres erfaringer ift. pris vs. kvalitet.

Hvilket firma skal jeg benytte......

På forhånd tak.
Jeg skal bruge en 1/4 svingstrappe - adgang fra... Vis hele indlægget
23 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg har fået monteret trappe på Samsø, fra Jysk Vindueskompagni (ca. Kr.11.500,- incl fragt) Selvopmålt, efter deres anvisninger, og den passede i første forsøg. 8)

Hvis øl er sundt, så må meget øl, være meget sundt. §;-)

www.baekhus.dk
Citat fra vatos

Jeg har bestilit trappe hos BV-trappen, men da jeg ikke har fået den endnu så kan jeg ikke komme med erfaringer. Vi skulle modtage vores trappe i denne eller næste uge :lol:

Dog må jeg sige at jeg synes at BV-Trappen havde det bedste katalog. Man kan selv stykke vanger, balustre, gelænder sammen som man ønsker det, og de har mange valg muligheder.

http://www.bv-trappen.dk


Hej alle sammen.

jeg kan se i har gang i at anbefale trappe leverandøre og her vil jeg gerne bringe en advarelse.

i uge 28 skulle vi modtage vores nye trappe fra firmaet BV- trappen.... den kom ikke selvom vi ved flere lejligheder havde fået bekræftet ugen for leveringen. da vi så fik fredag i uge 29 fik trappen hjem og fik den pakket ud opdagede vi at den var fyldt med fejl. der var bla. savsmuld og støv i malingen på flere dele at trappen. 3 trin var slået i stykker. der manglede flere dele (her i blandt alle balystrene) så den blev fint pakket sammen igen og sendt retur sammen med en liste over fejl og mangler. da vi kom hen til fredag i uge 34 efter at have rykket mange gange, fik vi så vores trappe igen. denne gang manglede alle balysterne stadig og vi var ved at være ret desperate, både fordi vi i uge 35 skulle holde bryllup i huset og var meget kede af at vores gæster skulle benytte en stige for at komme rundt i huset og fordi det med den korte varsel var svært at skaffe tømmere til at montere trappen. vi var dog så heldige at vi fandt en tømmer som kunne komme og sætte selve trappen op inden vores bryllup også efter festen ville han komme igen og lave gelenderet.
Det kom han så for at gøre idag. han kunne dog hurtigt konstaterer at stolperne slet ikke passer sammen. og man har "glemt" at lave hullerne til fiskene. så nu skal hele pisset pilles ned igen og trappen skal monteres om og det koster kassen at have to tømmere stående uden at de kan lave noget..... det virker selvfølgelig som en rigtig uheldig historie, men desværre er den sand. Alt hvad vi har fået for vores penge er en trækasse der står og fylder mit i vores hus.
og servicen igennem hele dette forløb --- virkelig virkelig dårlig. undskyldninger og undskyldninger oven i hinanden. en ansvarlig for reklamationer der hele tiden siger at han ringer tilbage men vi hører intet. så nu er vi efterhånden der henne at vi mest har lyst til at brænde lortet.

Så gør jer selv en tjeneste --- lad være med at falde for prisen på en BV-TRAPPE..... find en anden leverandør.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Vores BV-Trappe er kanon...

Vi fik en trappe fra BV-Trappen før jul i 2007 og den var flot, jeg fik god service af de søde piger på kontoret og den passede perfekt, selvom jeg selv havde taget målene..
Jeg vil gerne anbefale dem til andre..
Citat fra Carsten Weye

Min far (tømrermester) siger ..., ellers sværger han til at lave dem selv.


Enig. Jeg sparede lige omkring kr. 80.000 (ja min trappe er en kende større end en "normal" trappe) ved at lægge 6 dages arbejde på at bygge min trappe selv. Ok, jeg mangler stadig et gelænder, men jeg har endnu ikke fundet noget der ser pænt nok ud, og har ikke råd til en drejebænk for tiden.
prøv evt et tysk byggemarked. www.maxbahr.de ,- der har jeg købt min timberman/dolle trappe model berlin. Jeg får dog lavet gelænderet selv. Men de forhandler også gelændere fra Prova og Dolle ,- du kan gå ind og se www.dolle.de hjemmeside. Hvis det da er sådan nogle typer gelænder du vil have
Priserne er en del lavere hvis du køber det i det tyske bygemarked , end i DK
vh jan
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Annonce
Køb ALDRIG ALDRIG ALDRIG trapper hos BV Trappen. Jeg har kun dårlige erfaringer med dem, og de påtager sig intet ansvar i forhold til fejl og mangler og udbedrer ikke.
Suspekt så mange førstegangskommentatorer der dukker op i denne tråd :-)
Skrevet af asger123456 på 19 feb 2011 23:39
Suspekt så mange førstegangskommentatorer der dukker op i denne tråd :-)

Helt enig/uenig.
Især når det udtales af en god gammel kending som dig asger12mange.
Med hele 19 indlæg på bogen.

Men hvori det suspekte består er jeg ikke ganske klar over.
Jeg er dog enig med asger12mange, man skal ikke lægge alt for højt vægt på alle de 1. gangs indlæg.

Men der er heldigvis kommet indlæg både for og imod BV Trappen.
Nu er det jo en tråd med en temmlig stor alder...

Men skal nogen anbefales, så vil jeg sige jer fortsat er rigtig godt tilfreds med min trappe fra OK trapper i Brande.
Det er godt nok ikke en trappe ifyr, men en med trin og håndliste i eg.
Da jeg købte den for 4-6 år siden var de helt klart rimelige i forholdet mellem kvalitet og pris.

http://www.ok-trapper.dk/

MVH Njord

MVH Njord
Der er yderligere 3 indlæg i tråden.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også