Er du interesseret i Ejvind joller?

ER DU INTERESSERET I EJVINDS JOLLER? (18-01-05)
Kjeld V.Jensen, Ørbæk, vil gerne i kontakt med andre ejere af motorbåde fra Ejvinds Plastjolle og Bådeværft i Ranzausminde på Fyn. Ideen er at udveksle erfaringer, tegninger, billeder, instruktionsbøger og andre oplysninger om de populære små motorbåde. Kjeld ejer selv en 20-fods lystjolle og har samlet informationer om værftet på Dyrekredsen, der eksisterede fra 1956 til 1979. I denne periode byggede værftet knap 3000 både, hvoraf størsteparten var små fiskerbåde. Interesserede kan træffe Kjeld V.Jensen på tlf. 65331599.
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Citat fra Ginetten

ER DU INTERESSERET I EJVINDS JOLLER? (18-01-05)
Kjeld V.Jensen, Ørbæk, vil gerne i kontakt med andre ejere af motorbåde fra Ejvinds Plastjolle og Bådeværft i Ranzausminde på Fyn. Ideen er at udveksle erfaringer, tegninger, billeder, instruktionsbøger og andre oplysninger om de populære små motorbåde. Kjeld ejer selv en 20-fods lystjolle og har samlet informationer om værftet på Dyrekredsen, der eksisterede fra 1956 til 1979. I denne periode byggede værftet knap 3000 både, hvoraf størsteparten var små fiskerbåde. Interesserede kan træffe Kjeld V.Jensen på tlf. 65331599.


Hej Keld. :!:
Jeg har været ansat hos Evind Henningsen´Kutter og Jolle værf fra 1968 Til 1972 og har en rimelig indsigt i hvad der blev produceret af Både og andre ting hos Ejvind. Som iøvrigt var den bedste mester jeg nogen sinde har arbejdet for. :lol: biggrin

V.h Håndværkeren smile smile
Hej Jørgen.

Kan se dit postnr er 6470 ?
Jeg bor selv i 6470 og er ved at bygge en "Ejvind 20" jolle.
Måske vi kunne snakkes ved ? på telefon 20121238

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis