seng som ligner et tog eller racerbil eller lignende.

Kender I et sted hvor man kan købe sådan en seng.
Kan ikke finde den nogen steder , ved godt nogen selv kan lave den men jeg er nød til at købe den.
Tak for hjælpen.

Tak for hjælpen
HILSEN FYNBOEN
12 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
det var alletiders sted men men men den kan ikke købes her i landet.
har I andre forslag.

Tak for hjælpen
HILSEN FYNBOEN
Ellos har haft en racer seng på et tidspunkt.

tjek evt. www.ellos.dk

Venlig Hilsen
Ida Nielsen
Tidl. Farvehandler
tak for hjælpen , men jeg har prøvet det har de ikke mere.

Tak for hjælpen
HILSEN FYNBOEN
Har du overvejet at hente inspirationen hos "little tikes" ??
Og så lave ekstra tilbehør til en alm seng ??
Jeg tænke rpå et hjulsæt der skrues på siden, en skorsten der monteres i front etc....

Ellers prøv at kontakte firmaet og spør hvad det vil koste at sende en seng til dig ??
Ofte er transporten ikke voldsom dyr, men det vil jo tage 3-4 uger i forsendelse vil jeg tro.

Spørg også lige hos Told og skat hvad det koster at importere møbler fra USA !!!

MVH Njord
Annonce
>Fynboen. Skriv til americanshopper.dk Det er et par som bor i USA og sender ting til DK som man ellers ikke kan få fat i. De køber det så og sender det til dig. Dermed kan du købe ting fra firmaer som normalt ikke vil sende til europa(Danmark) Få evt sendt det som en gave dermed skal du ikke betale så meget ved tolden wink
supert det lyder som alletiders ide , tak for hjælpen.

Tak for hjælpen
HILSEN FYNBOEN
Jeg er enig med njord.
Hvis du ikke kan finde det du søger så prøv at lave det selv, det gjore jeg med stor succes.
Min søn på 6 år ønskede sig en seng, der samtidig kunne bruges som en "Sports-politibil".
Vi fik inspiration fra nogle ClipArt-billeder og bilen blev tegnet på en spånplade.

Jeg brugte 21/2 plade samt div. lister mm. jeg havde til overs og vupti så havde sønnen og kammeraterne et stk. legetøj.
Det har siden været en succes.

At bilen så fik min gamle auto-radio, forlygter, kabinelys og blå blink med strøm fra en gammel PC-strømforsyning er vis mere faderens ide.
God arbejdslyst!
tak for svarene allesammen , jeg har skrevet sammen med hende i amerika det bliver meget meget dyrt.
Bjerregård den bil du har lavet er vel nok fin, det vil jeg lade gå videre.

Tak for hjælpen
HILSEN FYNBOEN
Citat fra fynboen

tak for svarene allesammen , jeg har skrevet sammen med hende i amerika det bliver meget meget dyrt.
Bjerregård den bil du har lavet er vel nok fin, det vil jeg lade gå videre.

du kan også gå ind på www.swedefunfurniture.com de har forskelligt

Rolf lo

Der er yderligere 2 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis