nye sejl

jeg ¨år og tænker på at købe nye sejl til min bianca 28. er der nogen der kan sige mig hvad det vil koste. er en rullegenua og alm storsejl. hvem er billigst og bedst og hvad skal jeg tænke over når jeg køber dem??
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
her i foråret plejer der at være bådudstilling , enten i Bella Centret eller i Dr. Margrethe hallerne i Fredericia,
besøg bådmessen og få en snak med de forskellige sejlmagere der udstiller på messen , og se deres arbejdende stande ,

med sejlerhilsen

....god arbejdslyst..

....... g.lykke...........
Hej. du skal absolut tænke på hvad de skal bruges til, er de til ræs, skal du nok have noget i retningen af de nye "plastiksejl" som koster en stråtækt på landet, skal de bare bruges til et par småturer, kan der findes ganske fine let brugte sejl, ellers kontakt de forskellige sejlmagere, da der er stor forskel på priser/kvalitet, og hør hvad de har at tilbyde.
Mvh Autoole
Jeg har for et par år siden handler hos HR sejl i Vejle og her var der fin service og en ganske OK pris... Jeg forhørte mig lidt rundt omkring og endte med den lokal der kunne levere til den bedste pris og det er fint arbejde osv.

MVH Njord
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis