Antivirus??

Hejsa..
Nogen der kender et godt antivirusprogram til 98SE og det skulle gerne være gratis (skulle jeg hilse og sige fra den nye bruger)
Hilsen
sniffer

Sniffer  
9 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Sniffer

Sunajsen har fuldstændig ret i at AVG er det bedste gratis antivirus program pt.

Men jeg må anbefale dig at overveje at skifte Win98SE ud med evt. WinXP. For der bliver ikke lavet sikkerhedspatches til det styresystem mere. Og det er et vigtigt supplement til antivirus (og malware generelt).
Citat fra kla

Hej Sniffer

Sunajsen har fuldstændig ret i at AVG er det bedste gratis antivirus program pt.

Men jeg må anbefale dig at overveje at skifte Win98SE ud med evt. WinXP. For der bliver ikke lavet sikkerhedspatches til det styresystem mere. Og det er et vigtigt supplement til antivirus (og malware generelt).



hvis du sørger for at holde w98se opdateret via ms update og har en god antivirus samt firewall på din pc er der ingen grund til xp
Annonce
--> JetDirect

Jeps, det er sandt. Jeg læste sgu Win98 som Win95... der kan man bare se. Det første man bliver blind på er øjnene.

Men om ikke andet kan jeg da lige tilføje at Microsoft har lovet at fortsætte opdateringer til Win98 og WinME frem til 30. juni 2006. I første omgang skulle supporten og opdateringerne ha' været lukket i midten af januar 2004. Så der er lidt tid endnu.
Kan læses her: http://support.microsoft.com/default.aspx?pr=LifeAn1
Citat fra kla

--> JetDirect

Jeps, det er sandt. Jeg læste sgu Win98 som Win95... der kan man bare se. Det første man bliver blind på er øjnene.

Men om ikke andet kan jeg da lige tilføje at Microsoft har lovet at fortsætte opdateringer til Win98 og WinME frem til 30. juni 2006. I første omgang skulle supporten og opdateringerne ha' været lukket i midten af januar 2004. Så der er lidt tid endnu.
Kan læses her: http://support.microsoft.com/default.aspx?pr=LifeAn1


Det med datoer tror jeg vi skal tage med ro ,hvis du ser hvad de kører med at styre systemer i usa så er størtedelen at % faktisk w98 så jeg tror ikke de lige lukker adgangen til update
Hejsa..
Det med opdateringer til 98SE er vist sådan lidt pø om pø.....
Det er så længe siden, at der har været opdateringer, at jeg tro de er stoppet, men ikke fortæller det for at undgå et fælleshyl fra alle dem der stadigvæk bruger 98.
Så sent som i dag har jeg været der og da jeg har formateret maskinen burde der være en masse opdateringer, men nej--det er der ikke.
Nu regner jeg så med at brugeren af maskinen snart køber ny, så løser det sig vel..LOOL
Hilsen
sniffer

Sniffer  
Ja, det skulle da ikke undre mig med Microsoft ;o)

Men som du siger, løser det hele jo sig selv, når brugeren skifter operativsystem *LOL*

Hilsen
KLA
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis