Strikkeopskrift/halsedisse

Arrrgh jeg kan ikke finde min opskrift på en strikket halsedisse cry Den var relativt simpelt skruet sammen; noget med at strikke selve halsrøret først for derefter at strikke h.h.v. for- og bagstykke ved at slå masker op i underkanten (hver for sig altså).

Inden jeg nu bryder min hjerne med at genopfinde opskriften, vil jeg lige høre, om der tilfældigvis skulle sidde en her med en lignende nem opskrift, som jeg lige kunne få indblik i?
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det kommer an på, hvor længe du kan vente, for så skulle jeg høre enten min farmor eller min mor, men det er år og dage siden de har lavet sådan en sidst, så om det var efter opskrift??????????????
Hvis de er "hverdagsstrikkere", så har de sandsynligvis ikke en opskrift, Carsten.

Men jeg strikker kun med mellemrum, så jeg skulle liiige friske mål o.lign. op. Derfor er bettevipsens link bare lige det, der skulle til et genopfriske (og så var der da også lidt andre spændende ting på den side i tilgift). Så nu må sokkerne lige hvile, for nu knitres der halsedisse til afløsning af Annesofies lasede biggrin

Mange tak for hjælpsomheden til jer begge!
Nårhh, Jeg var nudde te megen hjælp, godt bettevibsen var.
Moderen min er ikke hverdagsstrikker, og det er farmoren nu heller ikke, de bruger i hvertfald opskrifter når de endelig er i gang.

Ha' en god dag biggrin
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis