fjernbetjent stikdåse

Jeg står og mangler en fjernbetjent stikdåse (som et tænd/slukur blot fjernbetjent) på mit arbejde så jeg kan slukke/tænde for en netpc i en skjult installation over loftplader. Bilka og vist nok også Bauhaus har haft et sæt med 3 stk, men er der nogen der har set disse på en e-shop for el-artikler et eller andet sted?

Erik
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Søg og find 8)

Jeg har i et tidligere indlæg fortalt om vores udelte begejstring for en fjerstyring af vores lamper (en masse hyggelamper), som styres via fjernbetjening med 4! knapper fra Bilka. Det er 4 kredse som hver fjernbetjening kan styre og som så sidder ved stue og soveværelse hos os, så vi med et eller 2 klik kan slukke 1 eller 2 sektioner. Styret, så den også kan klare kælderen 30 meter væk og under beton som sektion 3. Fantastisk. Og vi har fortsat ikke sat nyt batteri i fjernbetjening - er det mon 5. 6. år den virker flere gange om dagen incl. dæmper af lyset i sektionen.
Da jeg er for træt må du selv bruge "søg"-funktionen og finde indlægget, for der skrev jeg vist navnet på enheden. Og hold dig fra den med kun 3 knapper fra Bilka. Den prøvede jeg også og efter 3 mdr. virkede den slet ikke. De 3 med 4 knapper har virket upåklageligt, dog kun indtil en satte støvsugeren med 1200 w. til netop den kontakt der var tilsluttet fjernbetjeningen, og så blev den ødelagt, så kælderen er ikke med mere desværre, men vi blev en erfaring rigere. De har et max. antal w. og det skal ikke overskrides så markant, men 5-8 lamper med hyggebelysning er perfekt, og så skal man ikke fise rund når man går i seng og slukke hver enkelt.

Mvh. JørgenE
Hej JørgenE

Det var nok også den jeg har set i Bilka, men jeg gider ikke køre i Bilka med en rekvisition hvis jeg kan bestille den på nettet. Men ellers tak for dit svar.

Erik
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis