Hvor køber i el-artikler - billigst ?

Jeg står og skal bruge en del 230V kontakter + tilsv., og har været forbi Jem&Fix og Harald Nyborg, men synes stadig at prisen er i den høje ene af skalaen, selvom det ellers siges at de skulle være billige.... Så derfor vil jeg høre blandt jer LDS'ere, og i skulle kende til en biligere forhandler af div. el-artikler (230V stik/kontakter) ?

Thomas

Thomas
52 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Biltema er særdeles konkurrencedygtige med mange af deres ting -- men så er det heller ikke LK kontakter. Jeg bruger dem til udhuset, garagen, mv. hvor der ikke er de samme krav til at det skal ligne alt det andet.
jeg købte lidt forskellig hos greenline, men jeg kunne ha fået det billigere hos H.Nyborg (lysdæmperen 20kr.billigere)
hej!!

Jeg var også rundt og kikke da vi startede med at bygge om!!! det vil være en god ting at kende en der kan handle ind ved en grosist!! jeg kender en der kunne handle ved solar, og så fikhan en prisliste over hvad de forskellige ting kostede, som jeg skulle bruge. mange ting var billigt at købe der, men stikkontakter var billigst i Jem&fix. jeg handlede lidt rundt omkring. Rammer kostede fex. kun 3 kr ved solar.

MVH

Kim
Annonce
jeg fandt at der er stor forskel på priserne i byggemarkederne. Bl.a. var stikkontakter langt billigst i Silvan i forhold til Jem & Fix, så jeg købte mine kontakter der.

Diverse rammer som Silvan ikke havde, kunne skaffe, købte jeg ved en elektriker.
Se svar nedenunder.

Thomas
Citat fra Sputnik

Tak for alle jeres svar, der er noget at arbejde videre med!. Jeg har ikke nået at tjekke priser i Silvan på kontakter, men gør det snarest. Havde faktisk ikke troet at Silvan kunne være billigere end Jem&Fix...

Genbyg.dk var også en løsning, dog med det "minus" at det er brugt. Men jeg har skrevet en mail til dem og forespurgt på hvad de kan levere af specifikke el-artikler.

3kr. for rammer hos Solar lyder godtnok billigt, også selv om der skal moms oven i. Det ser dog ikke ud til at man kan finde rammerne på Solar's side, uden at man er logget på/har konto der.

www.solar.dk

http://weblink.solar.dk/SGS/WebLink/login/Default.aspx?ReturnUrl=%2fsgs%2fdefault.aspx

Er der flere som har links eller kommentare, så tøv ikke med at skriv smile

Thomas

Thomas
Stikkontakter og afbryder er som regel billigst hos byggemarkerne, ca 90 kr. for en dobb.stikk, der er ca det samme som nettoinstallatør pris.
eller kan også bruge netsalg-elvvs.dk eller alletiders-el-vvs.dk har selv god erfaring fra begge de sender varene fra deres grossist otra...
Jeg handler hos AS Consult ( http://www.goerdetselv-el.dk ).
Priserne er meget fornuftige på ALLE tingene og har har ALT det man skal bruge.

Jeg bestilte en del hos ham så sent som igår morges, kl. 11 mailede han at det var pakket og jeg valgte så selv at hente det (Værløse). Ellers sender han med post.

mvh
Jens

Der er yderligere 42 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også