Træhuse - Ikke alle har en god erfaring med dem.

Der er mange firmaer der tilbyder at bygge træhuse til dig, men der er desværre også nogen brodne kar iblandt dem. Hvis du vil vide lidt om hvordan man nemmest og økonomisk kommer igennem hele processen, så kig ind på denne hjemmeside hvor der er skrevet gode råd og egen historie om et fejlslagent træhusbyggeri. Navnet på det firma der byggede huset kan jeg ikke afsløre her, men hvis du kontakter manden bag siden ved hjælp af deres kontaktformular, så vil du kunne få den information.

Adressen til hjemmesiden er: www.dansketraehuse.info

www.dansketraehuse.info - ikke alle har en god erfaring med træhusbyggerier.
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej


Efter at have set den hjemmeside igennem som der henvises til sidder man lidt irriteret tilbage. Der er nogle mennesker som har betalt professionelle håndværkere for at opføre deres drømmehus og så er tingene lavet så sjuskede. Det meste ser jo ud til at være kosmetiske problemer. Blot må man spørge sig selv om de ting man ikke kan se (og måske vigtigere ting end de kosmetiske) på det færdiggjorte hus også er lavet lige så sjusket?
Jeg bekræftes i at, hvis jeg en dag skal have nyopført et hus så vil jeg forhøre mig meget grundigt om firmaet, se eksempler på huse som de har opført og tale med ejerne.
Desuden må man jo sige, at det bedste hus får den lav-det selv mand (undskyld m/k) som (med den rigtige viden og det gode håndelag) laver huset selv. Selvfølgelig med hjælp har håndværkere på de punkter hvor autorisation eller særlig viden er nødvendig.

mvh Anders
Tja, de står ret ringe. De kan jo lave noget klamp selv uden at betale ret meget for det, eller også må de jo ud på det grå håndværkermarked og hvis de er lidt uheldige får de også her lavet noget klamp, blot dyrere end hvis de selv havde gjort det. Der er jo selvfølgelig også muligheden at håndværkeren laver et godt stykke arbejde. Bare svært at vide hvis man ikke kender firmaet.

mvh Anders
Jeg tror ikke at det er "farligere" at bygge træhuse end alm huse, men det er jo et kæmpe projekt og ens drøm, så det skal ende godt.

fandt lige en hjemmeside med uvildig info og priser, tegninger mm

http://www.atb-huse.dk/

vh
per

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis