.

Bare glem jeg spurgte.

v.

SPUNK

En ekspert er en person, som har begået det størst mulige antal fejl indenfor sit område !
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej smile

Hvad med at starte en kolbøttefabrik?

Mvh Thomas
Helle for at stå for de baglæns, og gerne op ad bakke, det giver en sådan god kondi, men jeg har ingen at gøre det sammen med, så det er på andet år kedeligt alene op ad Geels Bakke dag ud og dag ind i regn og slud. Kunne vi gøre det på en fabrik ville det være skønt.

Jeg vil hellere være værkfører eller evt. diktator der sørger for det sker på fabrikken.

Rullefald kan vi jo heldigvis klare indendørs, så vi også kan producere om vinteren i streng frost, og så har jeg tænkt mig at stoppe med Geels Bakke, da jeg vel har nået alderen.

Omvendte, baglæns kolbøtter må en anden tage sig af, det kan jeg slet ikke overskue - det er alt for simplificerede for min hjerne s'gu!

Men små lette koldbøtter ud over et gelænder max 2½ meter over noget hårdt", det er jeg god til dag ud og dag ind.

Så I forstår jeg tragter efter denne stilling som diktator på fabrikken, og vil gøre hvad som helst for at besætte både den og fabrikken.

Mvh. JørgenE

(Til nye brugere af LDS - søg på hveps - og vælg den i "over hækken", så har I forklaringen - drengene morer sig af og til, eller jeg gør i hvertfald.)

Mvh. JørgenE
AVSA...JørgenE..
Og så siges det at mænd er fantasiforladte!!!!!!
BUUUUUU...en griner den hvepsehistorie..
Hey...jeg vil dirigere de dobbelte koldbøtter som findes i flere udgaver..
sniffer

Sniffer  
Hovsa spunk..
Her i dette forum bliver man hverken sur eller fornærmet - så find lige smilet frem igen.. :lol: :lol:
Sniffer

Sniffer  
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis