Høje priser

Davs.

Et chok jeg fik, da jeg hørte priserne på bleer.

Jeg tænkte på, om ikke der fandtes andre ble-mærker og andre priser, end de to Libero og Pampers ? Hvis ja, hvor finder jeg så sådan nogen, og kan de bruges ?


Tak for det.

Rita

MVH
Lars
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Rita.

Jeg må tilstå, at jeg er blevet grumme skuffet de gange, jeg har forsøgt mig med andet end Libero (der er ofte tilbud på Libero, så jeg har haft samlet til bunke). Men vi er jo heldigvis forskellige.

Tag et kig på dette link:
http://familieportalen.barneguiden.dk/index.php?id=729&type=1

Jeg skal selv have snuset lidt nærmere til "Puslekassen" ude til højre i siden.

Pøjpøj.
Vi har i flere år brugt Aldi's - med mindre vi har fundet libero/pampers på tilbud til samme pris. Prisen i Aldi er vist 90 kr. for en pakke...

mvh Martin
Hej

Støtter Martin! Aldis bleer er de billigeste og vi oplever ingen kvalitetsforskel i den daglige brug. Er fuldstændig holdt op med at se efter tilbud på andre mærker.

mvh Anders
Så vidt jeg ved er stort set alle de bleer man kan købe i dag nogenlunde lige gode, hvadenten det er discount eller mærkevarer.

Vi har ti gengæld konstateret, at det kommer lidt an på hvilken facon "ungen" har. Vi har prøvet forskellige 5-6 forskellige mærker og konstateret, at dem der passede best til vores datter var Pampers.

Til gengæld tror jeg ikke vi har købt mere end en enkelt eller to pakker til fuld pris, de er stort set altid på tilbud et eller andet sted og man kan jo altid købe et par pakker til "lager". Barneguiden som nævnt tidligere er et godt sted at få overblik over tilbudene.

Nu betyder det godt nok ikke så meget mere, hun blev blefri i sommers smile

MVH
Kim

MVH
Kim
Vi forsøgte vist alle mærkerne med vores første -- og endte så med Pampers. Som andre har nævnt, er de ofte på tilbud. Vi venter gerne til Bilka har dem til en rimelig penge, og køber så stort ind så vi er "dækket ind" til næste gang. (Stort == nok til 2 biggrin )

Andre har nævnt pasform, og det er vigtigt (lidt ekstra øre pr. ble er pludseligt billigt, når du er i gang med at vaske madrassen for n'te gang) .

Også vigtigt er at nogle bleer tilsyneladende indeholder stoffer/farver som dit barn kan reagere på, hvis det er disponibelt for allergier/udslæt mv.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis