Hvilket program er bedst at bruge for at lave en bordplan ?

Jeg har forsøgt mig med PhotoShop for at lave en bordplan, men synes ikke helt at PhotoShop er optimalt at bruge til lige netop sådanne ting. Det bliver hurtigt uoverskueligt.

Der skal kunne kunne ændres i navnene, hvis der f.eks. kommer ændringer i bordplanen, og på den måde får jeg mange lag i Photoshop.

Derfor vil jeg høre jer LDS'ere, hvilket program som ville være bedre at bruge ?

Et "beta" bordplan er vedhæftet, antal gæster er lettere tilfældigt, og der skal også være flere borde som står på skrå. Men det er for at give et eksempel af hvad jeg efterlyser.

Jeg kunne godt tænke mig at man kunne lave det sådan, at navnene og et bord hang samme, som et låst lag, så der både kunne flyttes/roteres rundt på hele bordet og navnene, og at der kan ændres på navnene, ved blot at klikke på dem - hvis dette er muligt.

Thomas

Thomas
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Tror Microsoft Visio vil være super til bordplaner. Men det er selvfølgelig heller ikke gratis...Du kunne evt. bruge Microsoft Powerpoint, hvis du har Office-pakken. Det er ikke lavet til at tegne i, men tegnefaciliteterne er nu alligevel ok og tilpas simpelt til at man kan holde det overskueligt.

Men Visio er i hvert fald rigtig godt og kan anbefales - også til planlægning af indretning, byggeri og meget andet.

Mvh. AllanE
Hej Knaldperle: Prøv at skrive cadStd lite i google, jeg ved ikke om det hjælper dig, men ellers godt nytår. mvh Benny. ( det er et 2D cad program).

Benny N.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis