VW Transporter - centrallås og dørbeklædning

I min (kones) Transporter (1997) virker centrallåsen ikke fra venstre fordør. Den går bare op og ned en enkelt gang når døren låses op og hvis jeg aktiverer centrallåsen, evt. fra højre dør mens venstre dør er åben, bliver den ved med at køre op og ned så længe døren er åben. Øjensynligt er der noget galt med motoren i venstre dør, men jeg har tillige problemer med at få dørbeklædningen af uden at ødelægge den, så jeg kan komme ind til centrallåsmotoren.

Har du nogle brugbare tips til både centrallåsen og til hvordan jeg får dørbeklædningen af, hører jeg gerne fra dig.

Lars

-------------------------
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej lars lidt sent hjælpen kommer men det skyldes en centrallås motor fejl de kan afprøves ved at fjerne et plastik låg på kanten af døren

dør beklædningen skal løftes op, efter du har fjernet skruerne så skulle det kunne tages af

mvh vw-tdi :wink:
Hej Jeg har det samme problem, Der er bare det at man kommer jo ikke videre bare ved at tage Plastik af, Skal motor til Dør skiftes, eller er der andre ting man kan gøre, f.eks. tage en sikring fra, men hvilken jeg har prøvet at finde den som går til central lås. Men går i stå der. Kan nogen hjælpe. ????
Hej

For at afprøve et fabriksmonteret centrallåsesystem skal alle døre være lukket helt.
derefeter prøver man først at låse førerdør med nøgle og kontrollerer havd de andre dørlåse gør -
så gentages det samme men fra højre fordør og igen kontrollerer man hvad de andre dørlåse gør -
når man så har gjort det så kan man spørge her igen og sikkert få et fornuftigt svar eventuelt fra mig !

Hilsen Polobjørn

"AUTOELEKTRIKEREN"
Central Lås. : Jeg starter med at åbne lås i venstre dør, men når jeg tager i håntaget for at åbne døren går palen ned, men kun i den dør, alle andre døre er åbne. Jeg skal så sætte nøgle i og dreje den lidt samtidigt med at jeg åbner døren. Jeg går så over til højre dør, der virker alt som det skal. Men vil så fra venstre side igen åbne dør, dette kan kun lade sig gøre ved at sætte nøgle i og dreje lidt, samtidig med at jeg åbner døren.
Kan man gøre sådan at afkoble central lås, så man efterfølgende skal åbne alle døre manuelt ?
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis