Rosendal vvs kender ikke til kundepleje eller garantiloven

Jeg har set på jeres forum at der har været adskellige der har haft ploblemer med Rosendal VVS.
prøv at gå på www.pilleklub.dk og se de indlæg under Rosendal VVS der er skrevet
der kører lige nu adskellige retssager og der kommer flere til. grundet umådelig beskidt måde at behandle kunder på og ikke at overholde købeloven.
Brig 10 min på den nævnte hjemmeside og se hvad der sker omkring Rosendal VVS, vi skal stå sammen, for at få sådan et firma til at forstå at de også er underlagt bestemte love
venlig hilsen
Farmen
10 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det er nok du skriver dit indlæg til en af vores sider! Kun hvis du er et kendt skattet medlem kan det til nød accepteres at sætte den i flere grupper. Det var vist dine eneste indlæg og enslydende indlæg uden at tage stilling til indholdet - indtil nu.

Mvh. JørgenE
jeg troedede ikke at man skulle være et skattet medlem for at skrive på jeres forum,jeg kan ikke se nogen steder at der er specielle krav der skal ,eller man skal opfylde specielle ting for at gøre sig fortjent til jeres forum.
Nej mit mål med dette her var at synliggøre at der er forhandlere der bruger meget ufine metoder ,i deres salgsmetoder, hvis det ikke har jeres forums interesse , så ved jeg ikke hvad.
Ps kan du ikke uddybe det med " skattat medlem " lidt nærmerer
Jeg er sikker på at det Jørgen mener er at man kan nøjes med at komme med sine indlæg i et af de forskellige forum's.

Det kan jeg meget fint følge Jørgen i for de fleste tråde her på siden får en mængde indlæg og hvis så en tråd er startet op i den ene del og svarene så falder på kryds og tværs... så er det ikke reelt muligt at følge tråden og de indlæg der har været i debatten.

Dette er netop et sted med stor diskusionslyst ( heldigvis for det 8) ) Den med de skattede medlemmer skal du bare glemme... det er jo ikke et udtryk for at du ikke kan blive et :wink: Men blot et udtryk for at du havde skrevet to enslydende indlæg og der ellers ikke var/er nogen indlæg fra dig der underbygger hvem du er ! Vi kan som brugere her på siden ikke se om du blot har et horn i siden på firmaet eller der ligger noget reelt bag cry Hvis du havde beskrevet hvad dine egne oplevelser havde været og så undebyggede med linket til pilleklubben ville du argumentasionsmæssigt stå bedre...

Principielt kan du jo være en komkurent til Rosendal der gerne så deres omsætning falde... Det tror jeg nu ikke du er... men i princippet kan du være det.

Jeg har ikke selv handlet hos firmaet men kender dog et par stykker der har gjort det uden at det har givet problemer.... Men andre kan jo godt opleve noget andet.

Så mit råd til dig er at du fortæller om dine egne oplevelser med Rosendahl og meget gerne fylser lidt ud under din profil, så vi kan se lidt om din baggrund og hvor du kommer fra etc...

Så hvis du mener noget med indlæget, fportæl om baggrunden og du står stærkere... nu er der mange der blot vil ryste på hovedet og tænke NÅ !

MVH Njord
Hej Farmen.

Vi skal ikke gøre en stor historie ud af det, men der er noget der hedder netikette på såvel usenet og øvrige internet og crosspost er ikke tilladt og normalt heller ikke på denne side, så uanset hvad du mener må du lægge et indlæg på en gruppe og ikke det samme på flere grupper. Njord beskrev meget rammende hvad jeg mente, så det vil jeg undlade at gentage.

Din profil viser: Arbejde: ingen Interesser: retfærdighed. Det var heller ikke lige tanken med, at vi andre kan se hvad du er for en.

Mvh. JørgenE
Annonce
Dav Jørgen E
Skal vi nu ikke blive færdige med det, at jeg har skrevet det samme under 2 grupper, TIL Jørgen E det må du meget undskylde, er det så sagt og færdig diskuteret og lad os så komme tid det egentlige problem, det var såmen, at jeg har været paasiv tilskuer meget længe og nu ville jeg advare alle handiman/kvinder mod et firma der dokumenteret undgår købe/garantiloven. for at ikke andre skulle begå den fegl, som vi er mange der har lavet, hvis du læser mit indlæg lige ovenover dit, så er der link til en /flere historier, hvor jeg er blevet gruelig snydt af dette firma. Så jeg ville ikke træde ind i jeres lille loge og forstyrre jeres cirkler. Jeg havde et budskab til brugerne af dette forum, men det druknede jo i , om jeg måtte det ene eller det andet inde på JERES FORUM.
Det må i meget undskylde, i vil da bare ikke have hjælp!!!
Farmen.
Der er sikkert ingen på jeres forum der kunne blive snydt, men jeg ville bare forbrugernes bedste!
Hej

Har ikke handlet med Rosendal vvs, men efterhånden er jeg stødt på en del mennesker (mest på www.pilleklubben.dk) som har. Det punkt, som synes at gå igen er, at deres kornstoker ikke kan brænde korn. Lidt surt, hvis det er det man har købt den til. Så der er nok ikke væsentlig tvivl om at man ihvertfald på det punkt skal se sig godt for inden man lægger handlen hos Rosendal.

mvh Anders
hej Anders Kruse
det er dejligt at du kan se hvad jeg ville med mit indlæg, . Dette er et forum for folk der gør tingene selv, og sikkert også køber de "billige" steder, det har jeg som skrevet i min historie selv gjort. Her igen link til min historie: http://www.stokerklubben.dk/henning%20j.html det var indtil nu været en smertefuld og kold oplevelse. Jeg har også været i TV2 Øst med min historie, den kan findes hvis man går ind på www.stokerklubben.dk og søger men her er den alligevel,
link: http://www.tv2regionerne.dk/Default.asp?r=3&Id=218326
Prøv lige at se den. jeg ville egentlig kun fortælle min oplevelse og advare andre for ikke at gøre det samme som mig, det var godt ment af mig, til brugerne på dette forum. Men af engang blev det noget om at jeg havde skrevet 2 steder og alt mulige klager over hvad jeg nu havde grort ved nogens dyrebare forum.
Vi er en stor del mennesker der har haft lignende oplevelse, som mig med det firma, og vi har lavet en aftale at vi vil vise de danske forbrugere hvad de kan vente når de handler det sted. jeg ville ikke genere forumet.
. Hvis jeg stod og skulle til at købe stoker eller andet hos Rosendal VVS så ville jeg være meget glad for at komme i hænde af sådanne oplysninger, for de ville da gøre at jeg 100% sikkert valgte at handle et andet sted, der findes jo andre firmaer af samme salgs der stadig har handelsetik og ikke forsøger at omgår garamtiloven m.m
Men prøv at klikke på link til TV 2, vi har ligeledes været i Ekstrabladet med det nævnte
Hilsen
Farmen
Jeg har ved et tilfælde mødt denne website og også denne mr. Farmen.

Jeg har kun skimmet hans indlæg og det er ret sort. Man kan godt advare/føle sig snydt og stadig sende positive bølger videre. Sarkasme en en grim ting-Jeg behersker det selv.

Tak for en god side-jeg synes folkene bag virker kompetente og engagerede- dette sagt uden at slikke nogen i r.... .

8)

Tommy

Fremgang kommer af en positiv mental indstilling.biggrin


http://www.euroterm.dk
Hej alle..

Jeg har startet en tråd inde på http://dr.dk/kontant
Jeg syntes alle der har problemer med Rosendal skal skrive sin lille historie om hvad de har været udsat for. Så vi kan få dette i medierne og forhåbentligt vil Kontant tage hånd om dette så vi kan få stoppet det her :twisted: ..

Mvh
Kristoffer
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis