bronzeskruerensning

Hvordan renser man en gammel bronzeskrue for rur-rester, ir og alskens andet skidt og møj?
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Er det en du vil have til pynt eller skal den bare renses grundig af ?
Jeg har selv brugt en roterende stålbørste til RUSTFRI, en ikke for stiv og hård man kan få nogle med bløde børster det er den mest velegnet til formålet, du kan evt slutte at med en svamt M3 grøn eller rød, det gør ikke noget så længe den ikke har været i sort jern, det er faktisk bare en stor grydesvamt de kan købes i tømmerhandler rundt omkring i landet, men det grove vil jeg nu nok fjerne med den roterende stålbørste, og den vil nok kunne ta de fleste roer og des lignende skaller, men husk endelig at bruge beskyttelsesbriller og engangsmaske, stålsplinter fra børsten eller knivskarpe skaller er ikke sagen at få i øjenene, og der kommer en masse slibestøv fra skruen som kradser a h... til i halsen og det er heller ikke særlig sundt at indånde.

God vind. Torben.
HÆ HÆ :lol: :lol:
Kno fedt og Marstaller sæbe det er bare noget der virker. biggrin

Den Hemmelige formel på Marstaller sæbe ::Strandsand og havvand::, anvend en stiv børste og så bare der ud af.
Det er fast arbejde og det er sundt at røre sig.

V.h Håndværkeren :?
Citat fra koba

Hvordan renser man en gammel bronzeskrue for rur-rester, ir og alskens andet skidt og møj?

Hej Koba Jeg har haft held med at rense skruen med toiletrens og en grydesvamp husk gummihandsker..... Det tager alt også kalkaflejringer fra ruer . god fornøjelse :wink:

r
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis