Biilge blæk patroner?

Jeg kunne godt tænke mig at høre noget om hvor det er billigst at købe blæk til min lexmark printer. Jeg kender til inkclub.dk,b men jeg syntes der burde være noget der kunne være billiger.
Kender I til noget???

På forhånd tak. (Den farve løse) :shock: :shock:

<p>Michael-Mukael</p>
16 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Michael: Jeg kender ikke lexmark 1170, har den noget tilfælles med 1150 eller 1180, hvad står der på patronerne ????, jeg tror Anders antyder du skulle købe blæk i løs vægt, og så prøve selv at genfylde dem, har de været løbet tør længe. mvh Benny.

Benny N.
Hej

Troede at du var på jagt efter blæk til at genfylde dine printerpatroner. Det er faktisk en guldgruppe. Er det i øvrigt denne patron du søger?
Lexmark Blæk Nr. 933, pigmentret, 975. Under dette indlæg er der en genfyldningsvejledning fra www.genfyld.dk De sælger også printerpatroner

mvh Anders

Vejl. 1

Farvede Patron:
1. Patronens påfyldninshuller er placeret under den røde top. Fjern forsigtig toppen inden genfyldning med et tynd metal blad, f.x en lommekniv.

2. Monter injektions- og påfyldningsnålen og påfyld med korrekt farve blæk.

3. Tryk nålen ned i påfyldningshullet beregnet til den ønskede farve(se tegning) og tryk nedad ind til midten af partronen.

NB. I patronen er der en svamp som kan give lidt modstand.

4. Tryk langsomt op til 10 ml blæk ind i svampen til den er gennemvædet.

Vigtigt: Rens nålen med vand og tør den. Vi anbefaler at man har en sprøjte til hver farve.

5. Efter påfyldning kan toppen påsættes igen vha. klæbende tape.

Sort Patron:
Det anbefales at man bruger sort pigmenteret blæk til Lexmark printere, men alm. blæk kan bruges.

1. Forstør påfyldningshullet vha. en skrue. (Det er ikke nødvendigt at fjerne toppen).

2. Fyld sprøjten/nålen med blæk, indfør nålen i påfyldningshullet og pres nedad til midten af patronen. Tryk langsomt op til 20 ml blæk ind, indtil beholderen er fyldt.

Info: Man må aldrig sætte tape over dyserne.Tomme patroner bør genfyldes med det samme.


www.genfyld.dk
OFIR har en række online butikker hvor der kan købes refill mm.:

http://shopping.ofir.dk/shopping/indhold_ssi.asp?hovedkategori=137

Jeg har selv brugt følgende forretning med godt resultat:

http://shopping.ofir.dk/shopping/store.asp?ButiksID=1280

Der følger en let forståelig vejling til refill med.

mvh Martin
Annonce
Hej igen og tak for hjælpen.

Jeg har fundet at refil shoppen.dk er meget rimelig med deres priser og exp. gebyr. Både med refil og patroner!
:roll:

<p>Michael-Mukael</p>
Jeg er ikke den store printerhaj, men har da erfaret og læst at LEXMARK printere er de suverænt dyreste printere at bruge. (Billige at anskaffe). :shock: Har selv lige kasseret en.

Tommy

Fremgang kommer af en positiv mental indstilling.biggrin


http://www.euroterm.dk
De skulle være billige

dk-ink.dk
eller mediecentralen.com


jeg har og hørt om at thansen skulle være billige
Noget af det nedenstående lyder måske lidt negativt, men det er nu kun ment som en positiv hjælp - Så kan man da i hvert fald nå at tænke over det inden man kaster sig ud i det :wink:

Nu har jeg aldrig selv været til blæk-patroner, dels fordi skidtet indtørrer relativt hurtigt hvis man ikke benytter printeren jævnligt, og dels fordi originale patroner løber op i en alt for høj pris. Og så er der lige alt det der med at genfylde for at spare penge - det kan ikke anbefales. Du skal være enormt omhyggelig med genopfyldningen og bruge en del ressourcer på det. Men ok, vil man det og vil man løbe en risiko ved at ødelægge printerens skrivehovedet, ja så kan man spare penge.

Hvis man ellers kun skriver ud i s/h kan jeg anbefale Dells nye laserprinter Dell Laserprinter 1100 til under kr. 1.000,-. Det er billigt og den udskriver knivskarpt. Toner til 2.000 udskrifter koster pt. 415,- og så er der lige den fordel at det ikke tørrer ind.

Desværre er der ikke nogen billig løsning til farveudskrivning endnu... men mon ikke snart der er noget på trapperne.

Jeg er nu blevet glad for laserprinteren fremfor blækprinteren. Men igen, jeg skriver også kun ud i s/h.

...Og selvfølgelig er det jo også en smagssag om man kan lide det ene eller andet, men nu er der i hvert fald et s/h alternativ.

God fornøjelse
Der er yderligere 6 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis