Biilge blæk patroner?

Jeg kunne godt tænke mig at høre noget om hvor det er billigst at købe blæk til min lexmark printer. Jeg kender til inkclub.dk,b men jeg syntes der burde være noget der kunne være billiger.
Kender I til noget???

På forhånd tak. (Den farve løse) :shock: :shock:

<p>Michael-Mukael</p>
Jeg kunne godt tænke mig at høre noget om hvor... Vis hele indlægget
16 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Citat: "Og så er der lige alt det der med at genfylde for at spare penge - det kan ikke anbefales"

Helt uenig. Genfyldning er generelt en rigtig god idé som klart kan anbefales.
"Kun en tåbe genfylder ikke sine printerpatroner" :lol:

mvh Anders
Citat fra AndersKruse


Citat: "Kun en tåbe genfylder ikke sine printerpatroner" :lol:


Jeg har set en del fjumre rundt med genfyldning af toner, som både har ødelagt skrivehovedet, den chiplignende ting og selve patronen. Så man skal ikke have "pølsefingre", når man genfylder. :lol:

Og ok, det var måske forkert formuleret, når jeg skriver at man det ikke kan anbefales at spare penge på genfyldning. For det jo altid rart at spare lidt. Men man skal bare være klar over eventuelle konsekvenser.

Men hver sin smag - jeg "nøjes" nu med tidligere nævnte laserprinter til under en tudse. :wink:
Egentlig er det lidt synd for dem med "pølsefingre" - der er jo næsten ingen ende på hvad de kan ødelægge - også en printer. Min HP printer koster 1200 kr, et sæt patroner koster 400 kr (uoriginale som en eller anden har genfyldt) En genfyldning incl nulstilling af blækindikatoreren tager 45 min. go timeløn og besparrelse. Har således tjent min printer hjem mange gange ved at genfylde. Der er i øvrigt mange rigtig gode vejledninger på nettet til de forskellige typer af patroner. Følg der og chancen for succes er ret god.
Vil dog godt indrømme at jeg også har overvejet om en laserprinter var en mulighed - venter endnu. Koombinationen af en laser og en blækorinter er måske teoretisk god men mon ikke blækprinteren bliver brugt så sjældent at blækket tørre ud?


mvh Anders
Jeg kan også kun anbefale Inkclub som Rene2 - hurtig levering, rimelig pris og af og til gode tilbud.

Mvh. JørgenE
Ja Anders: Du lyder helt fornuftig, min gamle HP 920 C er blevet genfyldt op til flere gange,stol aldrig på farvekoden uden på patronen, pas på der ikke kommer luftbobler ned i patronen, genfyld inden den løber tør hvis du kan det, ellers samme dag eller et par dage efter, print ca hver 14. dag så printerhovedet ikke tørrer ind, jeg renser ikke i vand, men sætter bare beskyttelseshætten på kanylen, jeg kan levere 1ml-40ml sprøjter + kanyler mod porto, i begrænset antal. mvh Benny.

Benny N.
Citat fra AndersKruse

Koombinationen af en laser og en blækorinter er måske teoretisk god men mon ikke blækprinteren bliver brugt så sjældent at blækket tørre ud?


Jo :lol: :lol: Vi har "både og", og Vores blæksprutte skal igennem den helt store renselsesproces, før den er klar til kamp - d.v.s. 4-5 gange dyserensning og nogle gange et mislykket prøveprint oveni. Det er faktisk en ond cirkel, for så går der endnu længere imellem, at man gider bruge den, hvilket jo selvfølgelig forværrer problemet!

Til gengæld vil jeg aldrig tilbage til blæk som eneste prnter - så hellere en af de billige farvelasere, der er begyndt at dukke op...
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis