Oliefingre på glasfiber

Hej
Da der ikke er en Campingside her på lav det selv,må jeg bede bådfolket om hjælp.Jeg har købt en campingvogn som er lavet af glasfiber og nu har jeg opdaget nogle store håndaftryk som er er lavet med olierede hænder.Jeg har vasket og gnubbet og prøvet oliefjerner men intet hjælper.Hvad bruger man på bådene?der må da være noget der kan få pletterne væk.På forhånd tak
Mvh Torben
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Man kan få en masse produkter til polering med lidt fint slibemasse i. Det plejer at kunne tage det værste.

Mvh.
Per

Med venlig hilsen
Morten Nielsen
har selv lige købt også , så vinteren kan ikke gå hurtig nok *GG*

du kan rense en båd/ campingvogn helt ned med en presenningsrens som vognmændene bruger, det er kradse midler, men det virker, eneste ulempe er at båden/ campingvogner så er total nøgen , så det kræver en ny voks/lakforsegler og gerne i rigelig mængde, hvis du ikke voksbehandler bliver den endnu sværere at rense næste gang,

jeg skal selv have renser min campingvogn total til foråret, og have givet den ny voks,

med campinghilsen

....god arbejdslyst..

....... g.lykke...........
Hej med jer
Tak for de gode råd,nu har jeg noget at arbejde med.
Mvh
Torben
hej
Jeg sidder her og roder med mine gamle indlæg og vil da gerne lige fortælle hvad jeg gjorde med campingvognen.Jeg fandt vores colgate tandpasta frem og prøvede at gnubbe den på glasfiberen og gammel skidt og oliefingre forsvandt og fiberen blev helt hvidt.På grund af min Nordjyske nærrighed skyndte jeg mig ned i Aldi og købte 3 tuber af deres tandpasta til ingen penge og mente så at nu havde jeg sparet en masse penge.biggrin Men desværre var det spildt,Aldis tandpasta virkede slet ikke,så der må ikke være noget slibemiddel i denconfused .Jeg måtte ud og købe colgate og rense vognen med det og bagefter voksede jeg den og nu ligner det en ny vogn.smile
Mvh
Torben
Hej Torben
Ja den er ærgelig med oliefinger på hvid overflade. men lad være med at bruge stærke og høj syrede stoffer til at vaske det af. klart en campingvogn skal poleres hver andet år helst. der er ingen nemme løsninger. man køber ikke en båd, campingvogn eller noget andet for at få mindre at lave derhjemme. men prøv Undri Fem i Én. den er godt til at fjerne/vaske olie, tjære og er god til vask af biler, både og campingvogner.

Med venlig hilsen

Sigurd Jonss
E-mail: [email protected]
Annonce
Citat fra Sigurd / Undri.dk

Hej Torben
Ja den er ærgelig med oliefinger på hvid overflade. men lad være med at bruge stærke og høj syrede stoffer til at vaske det af. klart en campingvogn skal poleres hver andet år helst. der er ingen nemme løsninger. man køber ikke en båd, campingvogn eller noget andet for at få mindre at lave derhjemme. men prøv Undri Fem i Én. den er godt til at fjerne/vaske olie, tjære og er god til vask af biler, både og campingvogner.

Hvor'n syntes du selv det går?

Burde du ikke skamme dig over de GRATIS REKLAMER du udbasunerer her på siderne.

Birger

Hvis øl er sundt, så må meget øl, være meget sundt. §;-)

www.baekhus.dk
Citat fra olfert-olfert

Hvor'n syntes du selv det går?

Burde du ikke skamme dig over de GRATIS REKLAMER du udbasunerer her på siderne.

Birger

Hvad mener du Birger. Hvis du har læst betingelserne når du opretter din profil så står der ikke noget om at jeg ikke må henvise til noget produkt eller komme med god råd. Jeg ved ikke hvad du er så sur over. Prøver bare at hjælpe manden.

Med venlig hilsen

Sigurd Jonss
E-mail: [email protected]
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis