FRYSER Sniffer 1647 4440 05-12-2004 14:40 Hej der.. Jeg mangler gode ideer til hvordan man holder rede i fryserens indhold. Hvad gør i andre, hvis i altså gør noget. Hilsen sniffer Sniffer Hej der.. Jeg mangler gode ideer til hvordan man... Vis hele indlægget 19 svar « ‹ 1 2 Følg tråden Der er 10 indlæg før dette. Annonce Annonce Annonce
Zephirine 1243 3730 09-12-2004 12:59 Dengang, hvor jeg var i lære (uhadeterlængesiden :lol: ), havde jeg en sideplade fra en uddød vaskemaskine som whiteboard. Den fungerede upåklageligt - og den var gratis At jeg så alligevel overraskes over indholdet i min fryser, se det er en helt anden historie :lol:
Sniffer Trådstarter 1647 4440 09-12-2004 22:05 Hejsa.. Hvor er i/vi bare geniale.......låget på fryserne... Jeg bruger låget på den lille kummefryser og låner Carsten Waye låget på den store - er det ikke nok, må du tage siderne til hjælp.....gh... Så bliver det bare sjovt at se hvordan det fungerer sammen med våde og snavsede kattepoter, for begge "drengene" har for vane at hoppe op på fryserne. (De bor der) 15 stjerner ud af 10 til jer.. Mange tilfredse hilsner sniffer Sniffer
ThomasPont 509 10-12-2004 06:52 Citat fra SnifferSå bliver det bare sjovt at se hvordan det fungerer sammen med våde og snavsede kattepoter, for begge "drengene" har for vane at hoppe op på fryserne. Og husk nu at checke, hvad låget er lavet af - på min fryser er det plastic, så der er jeg ikke sikker på, det er en god ide at skrive på det, men mindre man ikke skifter indholdet ud :lol: Men på en skabsfryser er ideen jo god nok :wink: Hvis bare alt GDS var som LEGO...
Carsten Weye 1443 7500 10-12-2004 11:21 Sniffer så skulle jeg jo se omtrent sådan her ud :lol: :lol: :lol:
Haugaard 227 3450 10-12-2004 13:19 Det var nu også skabsfryseren jeg havde i tankerne, Jeg har to skabsfrysere og det er nok mest den "decentrale" der er problemer med at holde styr på. Kan ikke forestille mig oversigten på fryseren i køkkenet, som en naturlig del af overfladen... Hvad med en plexiglas plade som ekstra "låg" so kunne du skrive under den, det vil da løse en del af dit problem hehe... Ellers må du jo til "mulvarpen" og spendere en tavle. Inspireret af mit eget og sniffers indlæg kunne man måske forestille sig at man kunne lave sin egen whitboard tavle: Ned på den lokale genbrugsstation med din whitebord pen (for at kunne teste overflader) Når man finder en egnet så er det bare igang med pladesaks... Slutteligt er det hjem og skære kanter rene og evt. indramme... Vupti GRATIS WHITEBOARD Peter Annonce
JørgenE 2376 4040 10-12-2004 15:07 I er s'gu geniale. Lad pennen og svampen hænge i en snor på døren til fryseren, inddel døren som hylderne og så skrive direkte på døren. Genialt og til at holde vedlige. Mvh. JørgenE
Sniffer Trådstarter 1647 4440 10-12-2004 21:34 Hejsa. Hmmm...ja må jo nok lige undersøge hvad låget på kummefryserne er lavet af..det ville jo nok blive en katastrofe, hvis man ikke kunne slette Carsten Wayes kaotiske "orden" :lol: .....ser du da ikke sådan ud Carsten?????? Har da altid hørt at mænd er lidt firkantede. :lol: GGGG....mig og en pladesaks??? Tror ikke jeg ville vide, hvor jeg skulle angribe sådan en, med en pladesaks. :oops: Nok nemmere med en vinkelsliber..GGG Hilsner sniffer Sniffer
JørgenE 2376 4040 11-12-2004 00:27 Hej Sniffer. Nåh, var det dig, der stod bag filmen "motorsavsmasakren" ? Mvh. JørgenE
Sniffer Trådstarter 1647 4440 11-12-2004 02:20 sssssshhhhhhh...JørgenE....ikke så højt......min mand finder bare ud af, at det er mig der har ødelagt motorsaven - han tror det er ham selv - skidtet vil ikke starte..GGG Sniffer
LDS Tip Automatisk tip Indkøbstip: Få 25% rabat på maling med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS Se mere her