FRYSER

Hej der..
Jeg mangler gode ideer til hvordan man holder rede i fryserens indhold.
Hvad gør i andre, hvis i altså gør noget.
Hilsen
sniffer

Sniffer  
Hej der.. Jeg mangler gode ideer til hvordan man... Vis hele indlægget
19 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Dengang, hvor jeg var i lære (uhadeterlængesiden :lol: ), havde jeg en sideplade fra en uddød vaskemaskine som whiteboard. Den fungerede upåklageligt - og den var gratis biggrin

At jeg så alligevel overraskes over indholdet i min fryser, se det er en helt anden historie :lol:
Hejsa..
Hvor er i/vi bare geniale.......låget på fryserne...
Jeg bruger låget på den lille kummefryser og låner Carsten Waye låget på den store - er det ikke nok, må du tage siderne til hjælp.....gh...
Så bliver det bare sjovt at se hvordan det fungerer sammen med våde og snavsede kattepoter, for begge "drengene" har for vane at hoppe op på fryserne. (De bor der)
15 stjerner ud af 10 til jer..
Mange tilfredse hilsner
sniffer

Sniffer  
Citat fra Sniffer

Så bliver det bare sjovt at se hvordan det fungerer sammen med våde og snavsede kattepoter, for begge "drengene" har for vane at hoppe op på fryserne.

Og husk nu at checke, hvad låget er lavet af - på min fryser er det plastic, så der er jeg ikke sikker på, det er en god ide at skrive på det, men mindre man ikke skifter indholdet ud :lol: Men på en skabsfryser er ideen jo god nok :wink:

Hvis bare alt GDS var som LEGO...
Sniffer så skulle jeg jo se omtrent sådan her ud :lol: :lol: :lol:
Det var nu også skabsfryseren jeg havde i tankerne, Jeg har to skabsfrysere og det er nok mest den "decentrale" der er problemer med at holde styr på. Kan ikke forestille mig oversigten på fryseren i køkkenet, som en naturlig del af overfladen...

Hvad med en plexiglas plade som ekstra "låg" so kunne du skrive under den, det vil da løse en del af dit problem hehe... Ellers må du jo til "mulvarpen" og spendere en tavle.

Inspireret af mit eget og sniffers indlæg kunne man måske forestille sig at man kunne lave sin egen whitboard tavle:

Ned på den lokale genbrugsstation med din whitebord pen (for at kunne teste overflader)
Når man finder en egnet så er det bare igang med pladesaks...
Slutteligt er det hjem og skære kanter rene og evt. indramme...

Vupti GRATIS WHITEBOARD

Peter
Annonce
I er s'gu geniale. Lad pennen og svampen hænge i en snor på døren til fryseren, inddel døren som hylderne og så skrive direkte på døren. Genialt og til at holde vedlige.

Mvh. JørgenE
Hejsa.
Hmmm...ja må jo nok lige undersøge hvad låget på kummefryserne er lavet af..det ville jo nok blive en katastrofe, hvis man ikke kunne slette Carsten Wayes kaotiske "orden" :lol: .....ser du da ikke sådan ud Carsten?????? Har da altid hørt at mænd er lidt firkantede. :lol:
GGGG....mig og en pladesaks??? Tror ikke jeg ville vide, hvor jeg skulle angribe sådan en, med en pladesaks. :oops: Nok nemmere med en vinkelsliber..GGG
Hilsner
sniffer

Sniffer  
Hej Sniffer.

Nåh, var det dig, der stod bag filmen "motorsavsmasakren" smile ?

Mvh. JørgenE
sssssshhhhhhh...JørgenE....ikke så højt......min mand finder bare ud af, at det er mig der har ødelagt motorsaven - han tror det er ham selv - skidtet vil ikke starte..GGG

Sniffer  
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 25% rabat på maling med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også