LDS - status:

Sidste år i november en dårlig måned iøvrigt, havde vi 11.210 unikke brugere dvs. nogle der ikke bare så en side men som gik ind på siden og brugte den. I gennemsnit ved jeg der læses 10 sider pr unik bruger så det vil sige 112.000 sider der blev gennemset.

I år var tallet 15.451 og altså nok over 154.000 sider.

Jeg kan kun sige - Er I bare gode.

Tænke sig så mange gider læse vores sider, uden reklamer, bortset fra den ThomasA prøver i toppen smile, pop-ups osv - som I jo ved jeg elsker at hade!

Når vi når 200.000 sidevisninger bliver vi ikke ret meget bedre, så skal vi ikke bare glemme det, og lade den gamle redacteur nyde, at det nu ikke var helt tosset det han startede.

Men flot er det, og jeg holder næsten armene nede - I er skønne og tænke sig man aldrig har behøvet at slette en bruger på grund af at han ønsker at ødelægge siden med dumme ting - det er stærkt gået, og tak for det til jeg alle.

Mvh. JørgenE
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Selv tak JørgenE......ingen dag uden LDS...for så kan man ikke sove ordentlig :lol: :lol: :lol:
Hilsen
sniffer

Sniffer  
Hej JørgenE

Lad være med næsten at holde armene nede, bare op med dem, der er ikke brug for Jantelov her, kun en smule selvdisciplin ind imellem blandt alle os brugere.

Det er en skøn side denne her, som ville være svær at leve uden, hvis du valgte at lukke den. Tak for det arbejde du og ThomasB lægger her :!: biggrin

Mvh. Carsten
Hej JørgenE
Ja jeg er også med på vognen, at I gør et rigtig godt og dejligt stykke arbejde, jer i første række :lol:
Mange Mange tak skal I ha`

MVH Preben41

preben

Selvom det er dejligt at få roser, var det nu mere tænkt som roser til jer, for et sådant antal visning af sider pr. måned i et forum der trods alt er rimeligt smalt vidner om kvalitet i det der skrives, og at andre godt kan bruge oplysningerne, for ellers ville det jo stille og roligt ebbe ud.

Mvh. JørgenE
December er også min "statusmåned", hvor stort og småt i løbet af året gøres op.

LDS har allerede været under falkeblikket og jeg har lavet en julehilsen til jer, som I (og alle de andre, der kigger på min hp...) kan se på dette link:

http://www.123hjemmeside.dk/Ringholm/129114
Hej!!

Hvad kan jeg sige der ikke er sagt!!! biggrin

En god arbejdsdag slutter med et kik på LDS!!!! :lol:

tak for en god side!

Hilsen

Kim
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg