www.netfliser.dk

Pas På! sad
Et gammelt indlæg har tidligere omtalt www.netfliser.dk.
Jeg bestilte 62 m2 40x40 betonfliser gennem dette firma, og betalte forud (hmmm), men fik kun leveret mine fliser fordi deres leverandør forbarmede sig over mig og leverede på trods af at www.netfliser.dk ikke kunne/ville stille den krævede bank-garanti...så...

Desuden løj firmaet adskillige gange undervejs i forløbet, beskyldte Wevers for at have leveret et forkert sted (også en løgn) og svarede konsekvent ikke på telefonopkald.

UNDGÅ DETTE FIRMA

Claus
32 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg kan kun bekræfte dette, det er et dybt useriøst firma som
balancerer på kanten af konkurs.
Levering sker ikke som aftalt, da leverandøren ikke har set
penge i evigheder, og alle aftaler om afhentning af paller er
resultatløse. vi endte med at måtte køre til Fyn personligt og
aflevere 30 eur-paller. :evil:

Martin & Lena
Svar fra Netfliser.dk

Som punkt et kan det meddeles at Netfliser.dk har skiftet ejer pr.
1 april 2005

Som punkt to kan det da på vegne af Netfliser.dk generelt erkendes at der tilbage i år 2003 og 2004 - var meget store problemer med en leverandør - denne leverandør er forlængst smidt ud - og sagsøgt
for de uoverensstemmelser der opstod i forbindelse med disse sager !!

Som punkt tre kunne det være rart at de som skriver et indlæg - også
står frem med fuld identitet - da der ikke er noget udestående med nogen
kunder som ikke er blevet løst eller bliver løst - ingen af os er fejlfrie -
men at skjule sig er uhensigtsmæssigt for alle parter.

Med venlig hilsen
Netfliser.dk

Mogens Hansen
Jeg har intet imod at stå frem!!!
Jeg ser frem til en refundering af mine udgifter til returnering af 30 EUR paller, kørt fra Roskilde til Fyn!

Refundering kan ske til:
Tune Kloakservice
Humlestien 4 Tune
4000 Roskilde

Martin & Lena
*GG* - mon der kommer svar på det??? Sikkert ikke.

Sniffer  
Goddag Tune Kloakservice !

Jeg erindrer ikke at du har været her - men jeg kan se at du er blevet afregnet for paller - og skulle det dreje sig om at du ønsker en Storebælt
billet betalt - jamen så ingen problem med det !! Blot et bilag !! Men
det kan da godt undre at du først nu gør krav om det ????

I øvrigt kan det meddeles ikke kun dig - men andre som ligeledes har været udsat for en ubehøvlet opførsel fra Betongården A/S (vores tidlige leverandør) - at første del af den anlagte retssag mod dem er afgjort ,til vores fordel så sent som den 23. februar 2006 - altså igår - da Netfliser måtte iværksætte en udgående Fogedforretning mod Betongården -

Men send et bilag - så kommer den sag ud af verden !!

med venlig hilsen
Netfliser.dk
Mogens Hansen

Mogens Hansen
Hej igen

Hvorfor jeg først gør krav nu??

Tja det var jo fuldstændig umuligt at komme i kontakt med jer både tlf, mail mv. blev prøvet, jeg regnede med at i var gået under jorden.
Pallerne er ikke afregnet gennem jer, men direkte til leverandøren, som i øvrigt ikke havde ret meget godt at sige om jer!

Martin & Lena
uden at jeg iøvrigt er moderator, er diskussionen ikke nået derhen nu, hvor den ikke længere vedkommer os alle?

Nu er vi advaret. Netfliser har responderet. Resten må være et mellemværende mellem jer :lol:

----------------------------
Hvis det ikke kan ryges, så er det ukrudt.
Jeg kan så oplyse at dags dato den 21 sep 2007 har Netfliser.dk ikke ændret sig det store..

den. 10 sep 2007 bestiller jeg 90m2 modul4 fliser 40x40x5 hos dem, efter jeg har bestilt får jeg en blank mail en "slags" odre bekræftelse der ståt intet i den om hvad jeg har bestilt.

Jeg ringer og hører dem hvad det er for noget og får at vide at jeg får den endelige odrebekræftelse når de har modtaget deres penge.

Inde på deres hjemme side skriver de at de ikke hæver pengene før de har bestilt fliserne og ikke før de er blevet bestilt dem til levering.

Den 11 sep 2007 har de hævet pengene på min konto, jeg får også rigtig nok en odrebekræftelse, men som ikke er udspecificeret, det eneste man kan se er at jeg har bestil modul4 fliser 40x40x5 men ikke hvor mange osv.

Jeg ringer for at høre dem hvornår jeg får mine 90m2 fliser hvortil de svare at jeg får dem sidst på ugen altså senest den 14 sep 2007

Den 14 sep 2007 har jeg intet modtaget, ringer og høre dem hvad det er for noget, hvortil de svare at jeg senest får dem mandag eller tirsdag.

Mandag den 17 sep 2007 har jeg intet modtaget, ringer til Netfliser.DK for at høre om mine fliser nu også kommer i morgen, hvilket de forsikre mig at de gør

Den 18 sep 2007 har jeg intet modtaget, min kone ringer og høre hvorfor vi ikke har fået vores fliser hvortil de svare at fliserne først er bestilt den 14 sep 2007 ??????

På deres hjemme side oplyser Netfliser.DK at de ikke hæver pengene før de har bestilt fliserne, denne diskusion havde jeg også med dem telefonisk den 14 sep. 2007 hvortil de lover mig at undersøge hvor fliserne er og vil så ringe mig op, men jeg bliver aldrig ringet op..

Til sidst lover de så at fliserne er hos os den 19 sep. 2007 senest kl 12:00
Den 19 sep 2007 kl 12:00 har vi intet modtaget, ringer til dem, deres nesked til os er at fragtmanden er ude at køre med fliserne og at han er på vej, hvortil vi svare at hvis fliserne ikke er hos os senest kl 15:30 ringer vi igen.

Den 19 sep 2007 kl 15:30 har vi intet modtaget, ringer til Netfliser.DK hvor de så begynder at fortælle os at imorgen var det HELT sikkert at fliserne kommer, men nu har vi altså fået nok, vi har både telefonisk og via email gjort opmærksom på at vi annulere odren og vil have vores penge tilbage, de har lovet at vi har vores penge tilbage mandag den 24 sep. 2007

Men hvis det går med dem som det er gået indtil videre ser det ud som om at de lover og lover men intet holder sad confused

Og på intet tidspunkt er de kommet med noget der bare tilnærmelsesvis minder om en undskyldning, hvilket undre mig meget, oven i det fortæller de os i telefonen at de har meget travlt pågrund af de mange klager de modtager, da ikke særlig smart at fortællle os det, det gør os da bare endnu mere nervøse for om vi får hvores fliser / penge

Da jeg ringede til dem i dag den 21 sep 2007 blev jeg pludselig afbrudt af en hyletone der var så høj at man slet ikke kunne høre hvad der blev sagt, jeg ringede op igen men med samme resultat, jeg når lige at fortælle hvem jeg er og så er hyletonen i rør'et igen, jeg låner en kollegas mobil, ringer op og præsentere mig ikke men ber om bogholderen, denne gang undgår jeg så denne hyletone.

Bagefter vil jeg gå ind på deres hjemme side hvor endnu engang at læse deres handelsbetingelser for at gøre PBS opmærksom på at der er et firma der ikke lever op til deres godkendelse og så er deres hjemme side lukket ned ???


Vi havde ellers gået og sparet op til de fliser i noget tid


Hilsen en bekymret skuffet og irriteret kunde

Bo Nilsson
Hedegrænsen 77
2605 Brøndby
Handel på nettet skulle jo være 99% sikker hvis man betaler med dankort så op i banken og snak med dem.(PB Sendt til Bo)
Der er yderligere 22 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis