Jeg kan så oplyse at dags dato den 21 sep 2007 har Netfliser.dk ikke ændret sig det store..
den. 10 sep 2007 bestiller jeg 90m2 modul4 fliser 40x40x5 hos dem, efter jeg har bestilt får jeg en blank mail en "slags" odre bekræftelse der ståt intet i den om hvad jeg har bestilt.
Jeg ringer og hører dem hvad det er for noget og får at vide at jeg får den endelige odrebekræftelse når de har modtaget deres penge.
Inde på deres hjemme side skriver de at de ikke hæver pengene før de har bestilt fliserne og ikke før de er blevet bestilt dem til levering.
Den 11 sep 2007 har de hævet pengene på min konto, jeg får også rigtig nok en odrebekræftelse, men som ikke er udspecificeret, det eneste man kan se er at jeg har bestil modul4 fliser 40x40x5 men ikke hvor mange osv.
Jeg ringer for at høre dem hvornår jeg får mine 90m2 fliser hvortil de svare at jeg får dem sidst på ugen altså senest den 14 sep 2007
Den 14 sep 2007 har jeg intet modtaget, ringer og høre dem hvad det er for noget, hvortil de svare at jeg senest får dem mandag eller tirsdag.
Mandag den 17 sep 2007 har jeg intet modtaget, ringer til Netfliser.DK for at høre om mine fliser nu også kommer i morgen, hvilket de forsikre mig at de gør
Den 18 sep 2007 har jeg intet modtaget, min kone ringer og høre hvorfor vi ikke har fået vores fliser hvortil de svare at fliserne først er bestilt den 14 sep 2007 ??????
På deres hjemme side oplyser Netfliser.DK at de ikke hæver pengene før de har bestilt fliserne, denne diskusion havde jeg også med dem telefonisk den 14 sep. 2007 hvortil de lover mig at undersøge hvor fliserne er og vil så ringe mig op, men jeg bliver aldrig ringet op..
Til sidst lover de så at fliserne er hos os den 19 sep. 2007 senest kl 12:00
Den 19 sep 2007 kl 12:00 har vi intet modtaget, ringer til dem, deres nesked til os er at fragtmanden er ude at køre med fliserne og at han er på vej, hvortil vi svare at hvis fliserne ikke er hos os senest kl 15:30 ringer vi igen.
Den 19 sep 2007 kl 15:30 har vi intet modtaget, ringer til Netfliser.DK hvor de så begynder at fortælle os at imorgen var det HELT sikkert at fliserne kommer, men nu har vi altså fået nok, vi har både telefonisk og via email gjort opmærksom på at vi annulere odren og vil have vores penge tilbage, de har lovet at vi har vores penge tilbage mandag den 24 sep. 2007
Men hvis det går med dem som det er gået indtil videre ser det ud som om at de lover og lover men intet holder
Og på intet tidspunkt er de kommet med noget der bare tilnærmelsesvis minder om en undskyldning, hvilket undre mig meget, oven i det fortæller de os i telefonen at de har meget travlt pågrund af de mange klager de modtager, da ikke særlig smart at fortællle os det, det gør os da bare endnu mere nervøse for om vi får hvores fliser / penge
Da jeg ringede til dem i dag den 21 sep 2007 blev jeg pludselig afbrudt af en hyletone der var så høj at man slet ikke kunne høre hvad der blev sagt, jeg ringede op igen men med samme resultat, jeg når lige at fortælle hvem jeg er og så er hyletonen i rør'et igen, jeg låner en kollegas mobil, ringer op og præsentere mig ikke men ber om bogholderen, denne gang undgår jeg så denne hyletone.
Bagefter vil jeg gå ind på deres hjemme side hvor endnu engang at læse deres handelsbetingelser for at gøre PBS opmærksom på at der er et firma der ikke lever op til deres godkendelse og så er deres hjemme side lukket ned ???
Vi havde ellers gået og sparet op til de fliser i noget tid
Hilsen en bekymret skuffet og irriteret kunde
Bo Nilsson
Hedegrænsen 77
2605 Brøndby