resultat af gds-anstrengelser

Hej!
Her er et lille kig på, hva' vore gds-anstrengelser har resulteret i fra april til november.

mvh
henrik
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Her kan man vist roligt sige "at der er sket noget" biggrin
Hejsa..
Flot arbejde..
Med henvisning til andet indlæg, kunne nogen måske bruge nogle kostpriser på dit badeværelse - hvad event. håndværkere kostede o.l.
Hilsen
sniffer

Sniffer  
Det er lidt svært at sige...
Jeg har ikke splittet det på de enkelte rum, men hele møllen har nok kostet 300.000.-.
:oops: I prisen indgår ca. 150.000.- til vvs:Nyt oliefyr, nedgravning af vandledninger fra garage/bryggers
til beboelseshus, gulvvarme på ca. 75 m2, varmestyring og vand i badeværelse.
Øvrige håndværkerudgifter(murer, el) ca. 30.000.-
Materialer:Støbematerialer, stålreglar, isolering, gipsplader, fliser, armaturer, gulvbelægning,ny trappe.
Jah, det løber op - gad vist hvad det ville ha' kostet, hvis jeg skulle ha' haft håndværkere på til det hele!! :roll:

mvh
Henrik
Hvad med trappen !

Hvem har lavet den ?
Den ser ganske fin ud og jeg skal have gang i noget der kommer til at ligne en del. Så en pris kunne jo være spændende at høre !!!!

Det ser ud som tring og håndliste er Eg eller Ask, jeg går ud fra at resten er hvidmalet fyr, har du selv malet eller er det fra fabrik ???

MVH Njord
Annonce
Vedr. trapper, så har Timberman en god hjemmeside, som er et besøg værd www.timberman.dk

Endvidere så siger den gamle om deres trapper, at de er flotte i udførsel, men de koster. Han synes dog rigeligt, at de er pengene værd.

Mvh. Carsten
Hej Njord.
Trappen(halvsving) er med færdigmalede vanger og ask til trin og gelænder. Den kostede 21.000 + moms hos gs trapper og gulve, lindevænget 9, 5620 glamsbjerg.

mvh
henrik
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også