toppakning

Jeg har netop fået skiftet toppakningen på min Suzuki Baleno.
Og jeg fulgt alle forskkrifter med at efterfylde m.m.m Og jeg har kølervæske på.
Men her 2 måneder senere, er den gået igen. Er det et tegn på at topstykket skal drejes af eller hva??
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Måske nærmere planslibes ;-)
Tyder vel nærmere på, at det ikke er monteret ordentligt. Har du selv skiftet det, eller? Alt andet lige er det en garantireparation!

Mvh.

Jan R.
hejsa...

du skriver ikke om du selv har gjort det, men du skal ihvertfald altid når du gør dette, huske som minimum at bruge nye pakninger, derudover er det altid en god gylden regel af få topstykket planslibet, da det jo er dobbelt arbejde hvis det er der fejlen ligger.. det er meget små forskelle i overfladen der gør forskellen...

derudover når du har skiftet din pakning, så hold altid øje med temperaturen (vand måleren) den må aldrig nå op i det røde, hvis den gør det, kan den beskadige din toppakning..
og dermed kan den ryge igen..

held og lykke..
Og til folk med biler uden temperaturmåler, men kun en lampe der lyser, når det er forsent, skal man være opmærksom på, om varmeblæseren kan give varme fra sig, hvis ikke er det tegn på, at der er noget galt.

Mvh. Carsten
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis