Udskiftning af støbejernsvinduer i tegltag maj 5 24-09-2002 11:25 Er der noget der har erfaring med dette eller kan give os nogle gode råd ?Vi har to støbejernsvinduer i taget, som vi vil udskifte med GVA ovenlysvinduer fra Velux.På forhånd tak------------------mz mz 3 svar Følg tråden Annonce Annonce Annonce
AndersG 171 4700 24-09-2002 15:13 Hej MajFlå du bare dine gamle vinduer ud. Du får ingen problemer med at indsætte dine veluxer,På velux hjemmesider finder du meget udførlig vejledning i montage.
maj Trådstarter 5 07-10-2002 17:36 Hej AndersGVejledningen var ikke at finde på Velux's hjemmeside, men vi sendte dem en mail, hvorefter monteringsvejledningen meget hurtigt efter lå i postkassen. Super service.vh mz
JørgenE 2376 4040 07-10-2002 23:10 Hej Maj.Ja man bliver overrasket, når et verdensfirma som Velux også har tid til at besvare et spørgsmål fra en "mindre vigtig" kunde hurtigt. Det virker betryggende også for os andre, der er vant til softwarefirmaerne eller teleselskaberne, der vel nærmest opfatter kunderne som irritationsmomenter, man bør undgå med et godt telefonanlæg, man aldrig kan komme igennem til, eller mangel på enten mail-adresse eller telefonnummer hos teleselskaberne på deres hjemmeside.Tak, så slap jeg af med lidt galde, og vil huske Velux, som jeg nok snart får brug for med mine ovenlysvinduer, der nu upåklageligt har holdt i 30 år.Mvh. JørgenE Mvh. JørgenE