Åbent om søndagen

Hvornår får vi helligedags- og søndags-åbne byggemarkeder/tømmerhandlere :?:
Hvem kender ikke den hvor man mangler et eller andet i et stort projekt på en søndag :?:

 

11 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Ja, det er vist en regel (måske en del af Murphy's lov?). Om lørdagen køber man alt det, man skal bruge. Så går man i gang, og det passer hver gang perfekt, at man finder ud af, hvad man glemte at købe, når klokken er 16.05 smile

Hvis bare alt GDS var som LEGO...
Hvad med lidt god planlægning....
godt begyndt er jo som bekendt halv fuldendt.

(OOOOoooo....kunne ikke lade være)

Sniffer  
Ok, jeg planlægger at spise 122 is næste sommer - skal jeg købe dem nu :lol:

Mvh. JørgenE
Ja det er super med åbenweekend, så mangler vi bare at få Lægerne, dagplejerne,kommune-service afdeling,tandlægen,mekanikerne, og alle de andre, hvorfor skal de ikke også have åben, jeg tror det kun er et spørgsmål om tid.
Ja og så gør det kun varerne dyrere. :evil: :twisted:

Med venlig hilsen

Søren
Annonce
Alt i alt, er det vel godt nok, at de ikke har åbent om søndagen, for så har man jo en glimragende undskyldning for ikke at lave noget, hvis altså man mangler at købe noget :lol: :lol: :lol:
JørgenE..
Nej - lad være..du bliver sq for fed hvis du spiser alle dem :shock: :shock: :lol:
sniffer

Sniffer  
Anjins-Honey skriver:
Ja det er super med åbenweekend, så mangler vi bare at få Lægerne, dagplejerne,kommune-service afdeling,tandlægen,mekanikerne, og alle de andre, hvorfor skal de ikke også have åben, jeg tror det kun er et spørgsmål om tid.
Ja og så gør det kun varerne dyrere.


Du skulle proeve at flytte til Canada, der har forretningerne aabent om soendagen, og om hverdagen har de ogsaa aabent meget laengere end i Danmark. Her kan man goere sine indkoeb om aftenen, hvilket er rart, ingen panik med at faa koebt ind inden boernene bliver hentet i boernehaven, frokostpausen behoever heller ikke at blive brugt til indkoeb. Det er ogsaa rart at have byggemarkeder aabne naar man har brug for dem.
Er priserne saa blevet dyrere? NEJ men det har givet beskaeftigelse til dobbelt saa mange mennesker som da der var kort aabningstid, det vil sige faerre arbejdsloese og derfor mindre skat, saa i virkeligheden er det blevet biligere :lol:

Karsten
Citat fra Sniffer

Hvad med lidt god planlægning....
godt begyndt er jo som bekendt halv fuldendt.


Kætter :wink:

Problemet er jo, at evnerne (i hvert fald for mit vedkommende) ikke altid rækker til at forudse alle de ting, der lige pludselig viser sig også at mangle, efter at man har planlagt alt ned i mindste detalje, så det er "timet og tilrettelagt - intet kan gå galt". Jeg er sikker på, at Egon Olsen ved, hvad jeg mener :lol:

Hvis bare alt GDS var som LEGO...
Jeg gør ofte det at jeg køber meget mere end end blot det der skal skiftes. Dvs. prøver at købe ind til alle de ting der kan gå galt. Så tager jeg bare resterne med retur næste gang turen går til byggemarkedet, det er der ingen problemer i. Meeeen det går nu stadig galt i ny og næ, men så er det godt med gode naboer....

Peter
Der er yderligere 1 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis