Rund brusekabine i multiplader?

Jeg mener at man kan få buede Multiplader til opbygning af runde brusekabiner, men kan ikke huske hvor jeg har set det! Er der nogen der kan hjælpe?
8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg har kun set brøndringe - jeg tror ikke letbeton kan holde hvis de skulle være buede.

Erik
Har set en rund brusekabine på www.pebyg.dk lavet af porebeton.
Er ikke 100% klar over hvordan den er bygget.
Ring evt. og spørg,
Eller finder vi nok en løsningsmodel.
LDS folkene er kreative og fulde af gode ideer!!!! :wink:

-....Kunst en noget man ikke kan, såsnart man kan, er det ikke længere nogen kunst.....-

OK, det kan åbenbart godt lade sig gøre - gad vide om der er armering i eller lignende?

Erik
H+H laver buede porebetonblokke - jeg meneer endda de laver 2 forskellige størrelser (altså diameteren) Jeg har set dem på "gør det selv"-kursus i Silvan.

Michael
Ring til Kalk og Mørtel værkerne.
De handler godt nok mest med professionelle, men ring da ud og hør. De ved det helt sikkert hvis det stadig findes, for jeg ved at H+H har haft det, men det er vist noget med at de er blevet opkøbt eller lign.
Tlf:38 16 66 00
Annonce
Litex, har et produkt der kan erstatte multiplader.

Prøv lige at se side 8 i denne brochure - jeg har ikke arbejdet med produktet selv, men det ser da lidt spændende ud, det er i hverttilfælde godkendt til vådrum.

http://www.litexdanmark.dk/b2.pdf

Mvh.

René

Se også mine tidligere indlæg og svar fra sidste år
:lol:

Med venlig hilsen

Søren
De forhandles hos Silvan/Stark, de har lige haft "øvedag" i Hillerød.

Jeg mener de buer til an 45 graders anlægsvinkel pr. bue. evt kan man da skære dem igennem selv for at justere dette. Jo det kræver nøjagtighed.



Tommy

Tommy

Fremgang kommer af en positiv mental indstilling.biggrin


http://www.euroterm.dk
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis