Køb af bordplade ?

Hej
Vi skal til at bygge nyt køkken og har (måske) fundet de elementer, vi vil have, men hvor finder man (gerne billigt, selvfølgelig :-) en bordplade i teaktræ ??

På forhånd tak for hjælpen
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Hej Vi skal til at bygge nyt køkken og har (måske)... Vis hele indlægget
13 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Alt forladt Thomas. Du har vist handlet med de forkerte, og fået købt noget værre lort, det er jo ærgeligt. Jeg har aldrig været uheldig, men har heller ikke købt møbler eller elting der inde, andet en JO-El hvor de er 50 % billiger (i detailpakninger), end nogen byggemarkeder, og når man nu handler dagligvarer lige ved siden af. Men jeg undrer mig tit over kunder der bliver fyldt med snik snak i deres kunderådgivning, men min generthed gør at jeg ikke siger "hør lige her, det er sku da forkert bla. bla.".
Men min lokale Bauhaus har en smadder dygtig fyr til at skære MDF plader og ham vil jeg ikke sikanerer.
Jeg tror detsværre at tendensen er stigende med yngre og yngre personale, i takt med at der skal være døgnåbent, og varelageret skal være stort, og prisen skal holdes konstant, og dem der ejer koncernen, skal gerne blive federe og federe.
PS, håber du fik din vådzone membran inden bag ved dine fliser, her har Bauhaus et ellers ude mærket produkt fra Lip, som jeg ikke lige har set andre steder blush). Nå Thomas, så mangler vi bare lige et par fif til nogle gode steder at handle de der byggematerialer. Jeg er sku lidt træt af de lokale. Hej herfra.
Det hele startede vist med en bordplade.

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
Hej igen.

Jeg handler i Hørsholm trælast, og i Silvan i Birkerød.. Silvan har mange møgprodukter som Bauhaus, men de har faktisk ÉN udemærket rådgiver, ham kan man altid spørge til råds. Mange af de andre kommer med øhhhhh-jeg-skal-lige-spørge-min-kollega-svar.

Hørsholm trælast er meget prof., men lidt dyre.

Mvh
ThomasB
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
ThomasB: Jeg tror jeg ved hvem du henviser til i Silvan i Birkerød. Han er rigtig god, men desværre lidt ensom. Deltag iøvrigt i belejringen af Silvans elendige hjemmeside for at få dem til at sætte priser på. Jo flere vi, jo bedre - må man håbe.

MP: hvis du bor i Nordsjælland kan Frederiksborg Trælast i Hillerød også anbefales. Lidt dyrere, men god rådgivning - og deres priser på bordplader efter mål er så vidt jeg husker ikke helt hen i skoven.

Mvh
Michael B

[EMAIL="[email protected]"][/EMAIL]
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også