Opsætning af vask på WC

For ca. 30 år siden var der køkken i en del af det hvor vi nu har et ganske lille rum med et toilet (ovenpå), men vi savner en lille håndvask i rummet. De gamle vandrør ligger ved siden af inde i skunken, men spørgsmålet er, må man selv (lovligt) føre vandrørene videre til armaturet på håndvasken ?

Og må/kan afløbet fra håndvasken kobles til/sammen med afløbet fra toilettet ?

- eller, er det en VVS'er vi skal ha' fat i ?

Thomas

Thomas
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det lyder som en fin måde at gøre tingene på, du må bare ikke lave det selv, kun det med vasken må du selv, HVIS der er et par kuglehaner du kan slutte til i enden af, ellers ikke.

Afløb må såvidt jeg ved godt kobles i enden af toilet, men det er også autorisationsarbejde.

Mvh. Carsten
Tak for jeres svar, det var ellers fristende selv at koble vandrør og afløb på. Vandrørene ligger jo og skjuler sig i skunken, men jeg prøver at kontakte et par VVS'ere og høre hvad de skal ha' for opgaven, hvor jeg selv laver det meste.

Er der iøvrigt en af jer som kan anbefale en lille fiks vask, helst under 50 cm. i bredden ? (gerne et link til en forhandler)

Thomas

Thomas
prøv nogle af de mange e-vvsbutikker. Søg på "vvs" på jubii så kommer der mange. F.eks www.billigvvs.dk
Der er en del at spare

mvh Anders
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis