Mail svar

Jeg tror jeg har været inde på det før, men jeg prøver igen.
Hvorfor får jeg ikke svar i min mail, når der er nogle der svare på min mail, i min profil står der at jeg får svar via min mail, ikke fordi jeg mangler nogle der skriver til mig :lol: men sådanne bare fordi jeg godt kan lide at man kan stole på det man for fortalt.
Men det med ris og ros, så syntes jeg de mennesker der gider :lol: have alt det besvær med den hjemmeside, er nogle dejlige og fortagsomme mennesker.
MANGE MANGE TAK SKAL I HAVE.
MVH Preben41

preben

10 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg kan ikke svare dig - har netop testet det, men da jeg bruger min mailadresse i firmaet vil jeg først kunne se om det fungerer hos mig på mandag.

Da jeg læser (næsten) alle indlæg, har jeg ikke selv haft brug for denne funktion.

Tak for de pæne ord - er I begyndt at fryse i Tallinn eller er det først senere?

Mvh. JørgenE
Hej JørgenE

Jeg læser også denne dejlige side, hver dag, og når vejret ikke er ude vejr, så mange gange om dagen, så det er ikke fordi jeg behøver at få en mail, jeg undrede mig bare over, jeg ikke fik besked når nogle svarede mig.
Ha det godt
MVH Preben41

preben

Hej igen JørgenE

Jeg var for hurtig med at sende, nej vi fryser ikke endnu, men efter vejr udsigten så begynder vi at fryse biggrin om ca. 4 dage -5 gr.
God nat. Her er vi en time længere fremme, og jeg skal tidlig op i morgen
da jeg skal til tandlægen cry
MVH Preben41

preben

Stakkels, stakkels Preben - vi følger dig, kan du tro - du er det eneste medlem fra Tallinn, så vi passer godt på dig at du ved det, men jeg undrer mig meget, at vi ikke er blevet mere world-wide, troede også de læste siden i mange, mange andre lande :wink:

Mvh. JørgenE
PS: Og jeg forstår heller ikke helt funktionen, men vil lige se på mandag, ellers hedder det jo Thomas-far-B! der må forklare, men han skifter vel bleer, da han må være blevet far nu, og sikkert fløjter rundt som en skoldet skid de næste mange dage.

Mvh. JørgenE
Annonce
Bruger du antivirus - det kunnes tænktes at antivirusset frasorter lidt for meget væk af dine indkomne e-amil.

 

Hej Handyman!
Det med antivirus, der er selvfølgelig nogle antiviruser tilkoblet vores pc, men jeg får alt mulig reklame ind på min mail, så jeg ved ikke om lav det selv også bliver pillet fra, men der jeg blev tilmeldt LAV DET SELV fik jeg mail svar mange gange, men så udeblev de bare, men OK det er i orden, jeg kikker jo selv ret ofte, men det var bare sådanne en tanke jeg fik, da jeg så min profil.
HA det godt
MVH Preben41

preben

Stakkels, stakkels Preben - vi følger dig, kan du tro - du er det eneste medlem fra Tallinn, så vi passer godt på dig at du ved det, men jeg undrer mig meget, at vi ikke er blevet mere world-wide, troede også de læste siden i mange, mange andre lande



Lav-Det-Selv er da world wide, jeg sidder da i Canada :lol:

Karsten
Hej Karsten.

Skønt at høre også så langvejs fra!

Mvh. JørgenE
Lige for at følge op på det oprindelige emne:

Jeg får heller ikke mails mere for emner, jeg har bedt om at følge. MEN, i dag kom der pludselig en! Det er et emne, der er ældgammelt, så måske der er lavet noget om, der gør, at det ikke virker på nye indlæg?

Her er det emne, der giver email:
http://www.lav-det-selv.dk/viewtopic.php?t=6467

---------------------------------------------------------

EDIT: Glem det - fejl 40! Jeg har åbenbart selv slået den automatiske mailadvisering fra, så det er bare fordi der ikke har været nogle svar tidligere, at jeg ikke har rettet den :oops: :oops:

Hvis bare alt GDS var som LEGO...
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis