http://www.skave-nedbrydning.dk/

Nogen der kender ovenstående?

I min søgen efter billigt vindue og en dør til carporten faldt jeg over skave nedbrydning. Det ser ud til at de har masser af gode ting og f.eks. mange nye vinduer og døre.

Er der nogen der har handlet med dem og måske endda kender lidt til om deres priser er rimelige før jeg drager nordligt med trailer?
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Ja det er jo et sted med meget ...

Og det er nok et sted der er bedst at besøge uden fruen....
Og ja du kan roligt tage traileren med...
De har en del nye og en masse brugt. Så se dig godt for....

Jeg har ikke selv handlet der men flere i min familie har gennem tiderne...

Og priserne er efter min opfattelse noget der aftales på stedet... og noget der afhænger af humør, hvilken mængde du køber og naturligvis lidt med dit handelstalent.....

DR. friland var ude for at købe noget inventar hos ham..... Så det er jo en forretning med TV erfaring....

MVH Njord
Hejsa,

Har været ude hos ham flere gange - men ikke handlet der så ofte. Han er alt for vidende om, hvad ting kan koste, og som Njord skriver, er det meget afhængigt af humør.
Har flere gange oplevet, at hans priser var på nypris-niveau - eller tæt på!!! Tror ikke helt han er klar over, hvad ting kan købes til i dag.

Men stedet er en oplevelse, du kan finde næsten alt indenfor byggematerialer samt diverse mærkværdige tingester. Tag ikke derop en lørdag - det er næsten umuligt at få hjælp pga. mange kunder, især ikke hvis der skal bruges maskiner til at få noget hentet.

Hvis du går efter noget konkret, så mail til ham - og kend dine alternative priser!

Mvh.

Jan R.
Hej

Humøret hjælper vel hvis har lige tager en stribe øl med.... tongue tongue biggrin ...........!!!!

Kewin.

Husk:
Assumptions is the mother of all fuck ups !!!
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis