Forumliste, stavefejl

Hedder det "Alt om hardware og softwaae". Det er måske kun på min skærm, den laver uafbrudt stavefejl.

MVH

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
11 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Ha ha, mit gæt er, at Jørgen eller ThomasB retter fejlen, og spørger dernæst, hvad i alverden det er vi taler om biggrin

Det er nemlig ikke kun på din skærm det opstår.

Mvh. Carsten
Nææ, det er rigtigt, det er ikke så tit vi ser ham mere.
Han har travlt ved jeg. Jeg skal se om jeg kan rette det, ellers må det lige afvente at Thomas har tid.

Mvh. JørgenE
Hej smile

Jo jo, jeg er skam (in)aktiv smile

Om et par dage skal fruen nedkomme, så de sidste 8-9 mdr. har jeg haft travlt med at gå rundt om mig selv og være forvirret wink

Jeg så helst at lav-det-selv.dk fik helt nye fora:
lav-barn
lav-børneværelse
lav-pusleplads
lav-børneseng
lav-børnetøj
lav-rangler
lav-børnesange
lav-bamser
lav-humørsvingninger
lav-ble
lav-puha
lav-penge

Men det ville Jørgen ikke gå med til... biggrin

Desuden har njord slået min rekord i altal indlæg, så slaget er tabt og jeg har mistet min ære..

@Jørgen:
Jeg kan da ikke se at den fejl er rettet, men nu skal jeg gøre det for dig wink


Mvh ThomasB
Hej Thomas.

Vil det sige du retter tilbage til stavefejlen :wink:

Når man er kommet over 50 kunne man også tilføje emnerne

Lav-forkælede-børnebørn
Lav-rollator
Lav-plejehjemshygge
Lav-stramaj
Lav-pensionistklub
Lav-ballade

og er man over 60-70

Lav-din-egen-kiste
Lav-ble
Lav-puhha
osv.

osv.

Mvh. JørgenE
Øhh Jørgen, de fire midterste i din kategori over 50, ville jeg nok placere i kategorien 60-70 i stedet :lol:

Desude så skulle I jo nok tænke på at lave nogen overgrupperinger, så listen ikke er så lang fra start af :lol:

Og sidst men ikke mindst, skulle der også være en Lav-demens, du må selv bestemme, hvor den skal være Jørgen, ThomasB havde allerede Lav-ble og Lav-puha på programmet, eller de skal måske være aldersopdelt :lol: :roll: :wink:

Hvis du laver en kategori der hedder Lav-kiste, vil jeg være redaktør, min far har nemlig været bedemand biggrin

Nu må jeg hellere holde.
Mvh. Carsten
Ja, hvorfor er der ikke flere der laver deres egen kiste, der må da virkelig være penge at spare her.

Jeg skal have en med fladskærm i låget, 24 kanals surround lyd (er det nok til den tid), amerikansk køleskab.

Ikke fordi jeg skal bruge det, men bare fordi, jeg til den tid har rigtig mange penge (tror jeg) (kræver bare at jeg holder længere end hende der bruger "alle" mine penge).

Det skal være en kiste medierne skriver om, ikke bare sådan en svagpisserkiste i krydsfiner.

@ThomasB, tillykke, husk når andre siger det værste er bleerne, så passer det ikke det værste er sku da søvnen, men du har vist een i forvejen ikke.

MVH

'

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
Der er yderligere 1 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis